Puţin peste jumătate din maşinile disponibile în programul "Rabla" au fost vândute

Aproape 11.000 din cele 20.000 de maşini disponibile în prima fază a programului "Rabla" din 2009 fuseseră vândute până vineri, cu o săptămână înainte de încheierea primei faze, conform unei statistici remise agenţiei MEDIAFAX de Administraţia Fondului de Mediu (AFM).

Urmărește
17 afișări
Imaginea articolului Puţin peste jumătate din maşinile disponibile în programul "Rabla" au fost vândute

Puţin peste jumătate din maşinile disponibile în programul "Rabla" au fost vândute (Imagine din arhiva Mediafax Foto)

Peste jumătate din cele 10.948 de maşini vândute până vineri, respectiv 5.193, au fost produse de Dacia. Pe locul al doilea între opţiunile românilor prin programul "Rabla" s-au situat mărcile Renault şi Nissan, care au vândut împreună 1.040.

Cu 857 de maşini vândute, Skoda s-a situat pe locul al treilea în topul mărcilor ale căror modele au fost preferate de români în programul Rabla. Ford, Opel şi Hyundai au vândut fiecare puţin peste 600 de maşini.

Pe de altă parte, niciun român care s-a înscris în programul "Rabla" nu a cumpărat vreo maşină Audi. Firma Lada a reuşit să vândă o singură maşină, Honda - două iar Mazda doar şase unităţi.

Statistica oferită luni de AFM era valabilă la sfârşitul zilei de vineri, cu o săptămână înainte de închiderea primei etape a ediţiei 2009 a programului "Rabla". Aceasta se va închide vineri, 29 mai.

Ministrul Mediului, Nicolae Nemirschi, declara, în 8 mai, într-o conferinţă de presă, că prima de casare în programul "Rabla" nu va creşte, indiferent de vânzări.

"Prima de casare nu va creşte. Va rămâne 3.800 de lei", a spus ministrul Nemirschi, admiţând, tacit, că programul "Rabla" nu merge conform aşteptărilor.

La 30 aprilie fuseseră vândute doar puţin peste 7.000 din cele 20.000 de maşini disponibile în prima fază a programului "Rabla" din 2009.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici