- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Raportul privind accidentul de la Otopeni a fost finalizat
Raportul privind investigaţia tehnică a accidentului produs în data de 30 decembrie anul trecut, pe Aeroportul Otopeni, în care a fost implicată o aeronavă aparţinând companiei Tarom, a fost finalizat şi transmis părţilor implicate, informează Ministerul Transporturilor.
Raportul privind accidentul de la Otopeni a fost finalizat
"Raportul privind Investigaţia Tehnică a accidentului produs în data de 30.12.2007 pe Aeroportul Internaţional „Henri Coandă” Bucureşti-Otopeni, în care a fost implicată o aeronavă de tip B737-300, înmatriculată YR-BGC, aparţinând operatorului aerian Tarom, a fost finalizat şi transmis părţilor implicate.
Din Comisia de Investigaţie Tehnică au făcut parte: preşedintele comisiei, Alexandru Mircea Ciucă - director D.I.T.A., Ştefan Martinescu, Nicolae Cireaşă, Cristi Dolofan, Peter Kalmuţchi, Liviu Bunescu, Radu Stănescu, Laurenţiu Giurgea, Gabriel Vârlan, Rodica Mârsan. Dintre membrii acestei comisii, Ciucă Mircea şi Ştefan Martinescu sunt angajaţii ministerului Transporturilor", a informat sursa citată.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Inima frântă doare și fizic, nu doar emoțional: Efectele surprinzătoare ale despărțirilor
-
Noi proteste anti-Georgescu şi anti-fascism în Bucureşti şi marile oraşe din ţară. Se strigă: „Legiunea nu face naţiunea” / „Nu votaţi un dictator, tinerii vă cer în cor”
-
Acordul de încetare a focului în Liban ar putea fi anunţat marţi seara / Acordul se va implementa în două faze
-
Cât de posibil este un guvern de uniune naţională după alegerile parlamentare. Reacţia lui Bolojan
Raportul nu poate fi făcut public, înainte ca părţile implicate să-şi formuleze obiecţiile, una dintre acestea fiind de acord cu cele scrise în raport.
Purtătorul de cuvânt al Ministerului Transporturilor, Oana Stănciulescu, a declarat, vineri, pentru MEDIAFAX, că ministrul Ludovic Orban a cerut părţilor implicate să-şi formuleze obiecţiile cât mai repede, potrivit legii, aceştia putând "întârzia" câteva luni.
La rândul său, contactat de MEDIAFAX, directorul de comunicare al societăţii UTI, Lucia Urdăreanu, a declarat că, după ce a citit raportul finalizat de Ministerul Transporturilor, este de acord cu concluziile, cauzele şi recomandările prezentate în acest document.
UTI este firma care asigura întreţinerea pistei şi a cărei maşină a fost acroşată în 30 decembrie de avionul Boeing 737 pe Aeroportul "Henri Coandă.
"Sunt de acord cu concluziile, cauzele şi recomandările din raportul Comisiei ministeriale, însă există nişte exprimări, nu atât de importante, care necesită rectificări. Noi am respectat mereu procedurile, aşa cum o dovedeşte şi raportul. Acesta confirmă poziţia noastră de nevinovat", a precizat Lucia Urdăreanu.
Potrivit unor surse ministeriale, în raport sunt evidenţiate opt cauze care au dus la producerea accidentului, şapte dintre acestea aparţinând turnului de control.
Cu patru zile în urmă, surse oficiale informau că, potrivit raportului întocmit ce comisia ministerială de anchetă, vina pentru accidentul aviatic de pe Otopeni, din 30 decembrie 2007, ar aparţine controlorilor de trafic din turnul de control, care nu ar fi respectat procedurile pe timp de vizibilitate redusă.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO