Potrivit ANPC, comisarii s-au autosesizat în urma unei postări de pe reţelele de socializare.
Astfel, în urma verificărilor la restaurant, o echipă a Comisariatului pentru Protecţia Consumatorilor municipiul Bucureşti a constatat un mod defectuos de derulare a activităţii restaurantului, .
Astfel, s-a decis oprirea definitivă de la comercializare şi retragerea din circuitul consumului uman a unei cantităţi de peste 113 kg produse neconforme în valoare de peste 5.000 lei, a fost aplicată o amendă contravenţională în valoare totală de 10.000 lei, iar prestarea serviciilor a fost oprită până la remedierea deficienţelor.
Între nereguşi, comisarii ANPC au sesizat utilizarea unor materii prime şi preparate culinare fără etichete cu data limita de consum sau elemente de identificare şi caracterizare, utilizarea unor agregate frigorifice total neigienizate, cu prezenţa masivă de praf, impurităţi şi resturi alimentare pe ventilaţia cu care sunt echipate , prezenţa unor insecte moarte, nerespectarea condiţiilor de temperatură şi a vecinătăţilor în agregatele frigorifice, existenţa unui paviment depreciat ce nu poate fi igienizat corespunzător, utilizarea bureţilor de sârmă, în spaţiul de lucru şi colectarea rezidurilor solide în recipiente fără capac. De asemenea, informarea consumatorilor asupra riscurilor previzibile reprezentate de ingredientele cu potenţial alergen lipsea în lista meniu.