Beef’n Beer din Hofheim german foloseşte urşi de pluş pentru a păstra ocupate o parte din locurile la mese. Nimeni nu va avea curajul şi nici impoliteţea de a-i deranja, aşa că toţi clienţii vor fi nevoiţi să ocupe doar locurile rămase libere. E o alternativă mult mai prietenoasă decât indicatorii de distanţă sau plexiglasul. La Konditorei Café Rothe, pălăriile cu bureţi pentru piscină au fost înmânate oaspeţilor pentru a aplica măsurile de distanţare socială.
This is your future America. From Germany… pic.twitter.com/Vll2DRaFrY
— Raymond Arroyo (@RaymondArroyo) May 15, 2020
Burger King le-a oferit clienţilor nişte coroane uriaşe, sub formă de sombrero-uri:
burger king is handing out giant crowns to ensure social distancing in germanyhttps://t.co/LYYiB6JZ3j pic.twitter.com/Hzx7ehaxLW
— designboom (@designboom) May 22, 2020
În oraşul Wetzlar, aproape de Frankfurt, IKEA a fost de acord să ofere accesul unei moschei locale în imensul său parc, pentru ca toţi credincioşii să poată fi la o distanţă sigură unul de celălalt, dar aproape de Allah. Imaginea rugăciunilor în aer liber a devenit virală, mulţi lăudând solidaritatea comunităţii, inclusiv din partea poliţiei, care a permis ca rugăciunile să se desfăşoare.
Eid Mubarak all✨
Especially to this Ikea branch in Germany.
Local Muslims asked if they can use the car park for prayers in order to maintain distancing per regulations. And Ikea said yes pic.twitter.com/6EDLmjkY9I
— Abdirahim Saeed (@AbdirahimS) May 24, 2020
Dresda Palais Sommer, unul dintre cele mai importante festivaluri de vară din Germania, a anunţat că va continua programul său de peste 100 de evenimente în perioada 17 iulie – 23 august. Organizatorii aşteaptă până la 1.000 de vizitatori pentru fiecare concert, dar în faţa parcului din faţa Palatului Japonez vor fi desenate cercuri în care au voie să stea cel mult patru persoane.