Ruşii, interesaţi de litoralul românesc. Caută all inclusive şi preţuri similare celor din Bulgaria

Turiştii ruşi ar fi interesaţi de litoralul românesc, dacă agenţii economici ar avea preţuri similare celor din Bulgaria, pachete All inclusive, servicii de babysitting şi dacă ar fi întâmpinaţi de vorbitori de limbă rusă, transmite corespondentul MEDIAFAX.

Urmărește
2405 afișări
Imaginea articolului Ruşii, interesaţi de litoralul românesc. Caută all inclusive şi preţuri similare celor din Bulgaria

Ruşii, interesaţi de litoralul românesc; caută all inclusive şi preţuri similare celor din Bulgaria

Reprezentanţii agenţiilor de turism din Rusia au declarat, joi, într-o conferinţă de presă la Mamaia, că turiştii ruşi ar veni pe litoralul românesc şi în Delta Dunării, între principalele cerinţe fiind un sistem all inclusiv, aşa cum s-au obişnuit de pe litoralul bulgăresc, servicii de babysitting, dar şi ca la recepţiile unităţilor de cazare să se vorbească şi limba rusă. De asemenea, ei au arătat că turiştii ruşi vor să se şi plimbe şi viziteze şi alte locaţii, să facă excursii în zonele interesante de ţară, „deoarece clientul rus când merge în Europa vrea să vadă ţara respectivă”.

„Nu sunt deosebit de pretenţioşi, dar caută acel check list: să fie vorbitori de limbă rusă, să fie materiale de limbă rusă, să aibă calitate sanitară, hotelul este secundar în principiu, dar este foarte important, este unul din principalele obiective din lanţul acesta turistic. Ei vin în România şi hotelul este cel care oferă plăcerea sejurului”, a declarat Andrei Vîlcovan, reprezentant al Agenţiei Kalinka Travel din Sankt Petersburg.

Întrebaţi cât ar cheltui un turist rus pe litoralul românesc, agenţii de turism ruşi au precizat că preţurile ar trebui să fie mai mici decât la bulgari, măcar în primii ani.

„Clienţii noştri la Marea Neagră ştiu preţurile de la bulgari. Ar trebui să fie mai atractiv, măcar în primii 2-3 ani. Clienţii cheltuiesc mulţi bani la cumpărături, la Spa, tariful să fie mai scăzut decât cel de la bulgari”, a spus Maria Ushakova, reprezentantă a unei agenţii de turism din Rusia.

Reprezentanţii Federaţiei Asociaţiilor de Promovare Turistică din România (FAPT), au declarant că eforturile 13 reprezentanţi de la agenţii de turism din Rusia, mai ales din Sankt Petersburg, dar şi două jurnaliste, se află în vizită în România.

„În ultimii doi ani, noi, cei de la FAPT, am declanşat o campanie de promovare a destinaţiilor de vacanţă din România către piaţa Federaţiei Ruse. Am participat la mai multe deplasări, la Târgul de Turism de la Moscova, la Târgul de Turism de la Sankt Petersburg, am făcut eforturi pentru ca Ministerul Turismului să revină la Târgul de Turism din Rusia şi a revenit. (…) Ne interesează în mod special piaţa Sankt Petersburg. Prima oară noi ne-am dus la Moscova, apoi ne-am centrat şi am văzut foarte bine potenţialul oraşului Sankt Petersburg, ca piaţă importantă pentru noi. Vreau să vă reamintesc, oraşul Sankt Petersburg are cinci milioane de locuitori şi atrage anual opt milioane de turişti”, a spus preşedintele FAPT, Corina Martin.

Potrivit acesteia, turiştii ruşi sunt „buni consumatori”, dar pentru ei vacanţa în România trebuie să fie „o experienţă”.

„Pentru turistul rus vacanţa în România ar trebuie să fie o experienţă. Noi vom vinde experienţe şi poveşti, nu ne vom centra numai pe hoteluri. Dar sigur, Bulgaria are un avantaj mult mai mare de promovare. De aceea am insistat în ultimii doi ani pe un gol care înseamnă 27 de ani şi nu am cedat. Pentru că am ştiut că există aici o piaţă extrem de mare şi cu potenţial foarte mare: turişti foarte buni consumatori, turişti ruşi pe care îi doreşte orice destinaţie internaţională şi pe care România nu îi are”, a mai spus Corina Martin.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici