Scandal pe Aeroportul “Avram Iancu” din Cluj-Napoca, după ce un avion către Madrid a fost întors din zbor

  • Cursa Cluj-Madrid a decolat cu trei ore întârziere, cu 150 de pasageri la bord
  • Avionul WIZZ Air a stat în aer doar cinci minute
  • Pasagerii au făcut scandal că au fost purtaţi degeaba şi lăsaţi să aştepte aproape şase ore
  • Wizz Air: Zborul a fost reprogramat pe 11 ianuarie, din cauza condiţiilor meteorologice nefavorabile de pe aeroportul din Madrid.
Urmărește
17203 afișări
Imaginea articolului Scandal pe Aeroportul “Avram Iancu” din Cluj-Napoca, după ce un avion către Madrid a fost întors din zbor

Scandal pe Aeroportul Internaţional “Avram Iancu” din Cluj-Napoca, după ce cursa Cluj-Madrid a fost întoarsă din drum după cinci minute. Avionul era programat să decoleze la ora 16:40, dar a avut o întârziere de trei ore şi a plecat la 19:40, iar la 20:16 a aterizat din nou pe Aeroportul din Cluj. De vină a fost zăpada din capitala Spaniei.

Pasagerii s-au revoltat pentru că au fost lăsaţi să aştepte ore în şir deşi se cunoşteau probleme climatice din Madrid.

Pasagerii care au venit din alte părţi ale ţării au fost preluaţi şi duşi în această seară la un hotel, iar zborul va fi reprogramat mâine, au spus reprezentanţii aeroportului.

UPDATE: Reacţia Wizz Air

„Zborul Wizz Air W6 3401 de la Cluj-Napoca la Madrid din 10 ianuarie 2021 a fost reprogramat pe 11 ianuarie din cauza condiţiilor meteorologice nefavorabile de pe aeroportul din Madrid. Wizz Air este în contact permanent cu autorităţile aeroportuare şi aeronautice pentru a avea cele mai recente informaţii despre condiţiile de zbor şi pentru a asigura o călătorie în siguranţă. Pentru zborul Cluj-Napoca - Madrid, aeroportul de destinaţie a anunţat iniţial că se va redeschide, dar la scurt timp după decolare a revenit şi a anunţat că va fi închis. Pasagerii afectaţi au fost informaţi cu privire la opţiunile lor şi li s-a oferit un alt zbor Wizz Air alternativ, rambursarea completă sau 120% din tariful iniţial sub formă de credit de companie. Pasagerii care au solicitat au primit, de asemenea, cazare în conformitate cu reglementările UE şi politica Wizz Air. Deşi condiţiile meteorologice sunt în afara controlului nostru, Wizz Air îşi cere scuze tuturor clienţilor afectaţi pentru eventualele neplăceri cauzate. Siguranţa pasagerilor, a echipajului şi a aeronavelor noastre rămâne prioritatea numărul unu a Wizz Air.”

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici