- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (04.01.2018, 15:50)
- Oana Despa
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Scandalul mesajelor anti-vaccinare. Panourile publicitare care promovează campanii de sănătate publică, verificate începând de joi
Ministerul Sănătăţii (MS) a anunţat că, începând de joi, direcţiile de sănătate publică vor controla toate panourile publicitare care promovează campanii de informare pe teme de sănătate publică, decizia venind după ce, la nivel naţional, au apărut aviziere cu mesaje împotriva vaccinării.
Urmărește
609 afișări
Scandalul privind mesajele anti-vaccinare. Panourile publicitare care promovează campanii de sănătate publică, verificate începând de joi
„În unele localităţi au fost postate, la sfârşitul anului trecut, panouri publicitare împotriva vaccinării. Am solicitat inspectorilor sanitari să verifice şi să sancţioneze, în conformitate cu competenţele lor promotorii tuturor campaniilor publicitare care vizeză sănătatea publică şi care nu au avizul Ministerului Sănătăţii, aşa cum prevede legea. În opinia mea, panourile publicitare anti-vaccinare reprezintă un atentat la sănătatea copiilor noştri. Epidemia de rujeolă trebuie să fie un semnal de alarmă pentru toată lumea: medici, autorităţi şi părinţi. Încă o dată fac un apel la raţiune şi responsabilitate. Lipsa vaccinării duce la forme grave ale bolii şi chiar la decesul copiilor. Dacă nu facem ceva să creştem acoperirea vaccinală vom avea mult de suferit. Şi rujeola e cea mai blândă dintre bolile care pot afecta sănătatea copiilor nevaccinaţi”, a declarat ministrul Sănătăţii, Florian Bodog,
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce ar însemna o președinție Trump pentru războaiele globale și securitatea europeană? Ucraina și Israel sunt principalele subiecte
-
Alegeri SUA. Generaţia TikTok merge la vot. Cum influenţează reţeaua socială alegerile
-
Ion Cristoiu, despre alegerile din SUA: Trebuie să ne aşteptăm că nici Trump, nici Kamala nu vor accepta înfrângerea
-
Un influencer pro-Trump a primit 100 de dolari de la un agent rus pentru a posta un videoclip fals cu fraude electorale
Potrivit articolului 44 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul Sănătăţii, „campaniile de informare, educare şi comunicare cu privire la teme care privesc sănătatea publică trebuie să fie avizate de Ministerul Sănătăţii”.
De asemenea, nerespectarea dispoziţiilor legale în vigoare privind avizarea publicităţii produselor, precum şi a campaniilor de informare, educare şi comunicare cu privire la teme care privesc sănătatea publică, constituie contravenţie şi se sancţionează cu amendă de la 10.000 lei la 25.000 lei, conform HG nr. 857/2011 privind stabilirea şi sancţionarea contravenţiilor la normele din domeniul sănătăţii publice.
Decizia ministerului a venit după ce, în 30 decembrie, secretarul de stat din MAI, Raed Arafat a scris, pe pagina sa personală de Facebook ă în Braşov, Iaşi şi Cluj au apărut panouri cu mesaje împoriva vaccinării şi consideră că acestea trebuie îndepărtate, deoarece reprezintă ”un atentat la sănătatea publică”.
„Acest panou publicitar a apărut la Braşov acum două zile. Panouri similare au apărut la Iaşi şi Cluj. Înţeleg că este o campanie de <informare> sau mai bine zis DEZINFORMARE asupra faptului că vaccinurile «nu sunt sigure». Oare lipsa vaccinării este mai sigură? La cei care încearcă prin orice metodă să transmită omului de rând că vaccinurile nu sunt sigure îi spun că lipsa vaccinării poate ucide chiar, sau cel putin să lase copilul cu invaliditate pe viaţă. Uitaţi-vă la ce s-a întâmplat cu copiii afectaţi de rujeolă. Lipsa vaccinării a fost unul din cauzele principale a formei grave a bolii la copiii nevaccinaţi şi a decesului unora dintre ei”, scrie secretarul de stat în MAI.
Citește pe alephnews.ro: FBI, ODNI și CISA au emis un avertisment comun despre operațiunile Rusiei menite să submineze încrederea în alegerile americane
Citește pe www.zf.ro: A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Citește pe www.zf.ro: Firma din România care face bani din ce aruncă românii la coş a deschis cea mai modernă fabrică din UE
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Alegerile prezidențiale din SUA schimbă cursul lumii. Tot ce trebuie să știi despre procesul electoral
A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Incă un gigant se clatină după ce a raportat cea mai mare pierdere din istoria de 56 de ani a companiei, Este vorba de un minus de 16,6 mld. dolari în ultimul trimestru
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Cum e ca socru Ion Țiriac! Sorana Cîrstea, iubita fiului său, a dezvăluit latura mai puțin ştiută a magnatului
PROSPORT.RO
Ce a pățit Marian Godina în timpul unei percheziții. Ce obiect a găsit pe noptiera suspectului peste care a intrat în casă
CANCAN.RO
La ce oră să NU folosești niciodată mașina de spălat. Plătești mai mult pentru curent dacă e utilizată atunci
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 11:51
-
astăzi, 11:43
Deputat PSD: După ce „s-au giugiulit pe furiş”, azi PNL şi AUR s-au „pupat” în public la Giurgiu