- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Se mai uită consumatorii la calitate în perioadele de recesiune?
Ieftin sau de calitate este întrebarea pe care tot mai mulţi români o au în minte atunci când merg la cumpărături. Producătorii din industria alimentară susţin că în timp consumatorii cu venituri medii şi peste medie cumpără produse alimentare mai puţine dar mai bune calitativ, consumatorii cu venituri medii cumpără fie produse foarte ieftine şi slabe calitativ, fie renunţă de tot la achiziţia anumitor alimente, informează Ziarul Financiar.
Se mai uită consumatorii la calitate în perioadele de recesiune? (Imagine: Lucian Alecu/Mediafax Foto)
"Până acum un an, aş fi spus că sunt mai multe categorii de consumatori: unii orientaţi către preţ accesibil, alţii orientaţi către brand, majoritatea ghidându-se după raportul preţ - calitate. În prezent, înclin să cred că noua orientare a business-ului, modelată sub influenţa crizei, a deplasat şi mai mult alegerea consumatorului în zona raportului optim preţ - calitate", susţine Bogdan Ioachim, directorul de comunicare, nutriţie şi ştiinţă al Danone Romania, cel mai mare producător local de iaurturi.
Citeşte mai multe pe www.zf.ro
ULTIMELE ȘTIRI
-
Israelul a distrus o facilitate nucleară iraniană. Aceasta era considerată inactivă după închiderea oficială din 2003
-
Olaf Scholz şi Vladimir Putin au vorbit la telefon timp de o oră. Este prima discuţie directă din 2022
-
Macron: Europa se îndreaptă spre un război tarifar cu SUA şi China
-
Industria criptomonedelor este în extaz după victoria lui Donald Trump. Bitcoin, la noi maxime istorice
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO