Semn al îmbătrânirii populaţiei în Japonia. O companie nu va mai produce scutece pentru copii şi se va concentra pe scutece pentru adulţi

  • O companie japoneză de scutece a anunţat că va înceta să mai producă scutece pentru bebeluşi în ţară şi, în schimb, se va concentra pe piaţa pentru adulţi.
  • Vânzările de scutece pentru adulţi le-au depăşit pe cele pentru bebeluşi în această ţară timp în ultimul deceniu.
Urmărește
746 afișări
Imaginea articolului Semn al îmbătrânirii populaţiei în Japonia. O companie nu va mai produce scutece pentru copii şi se va concentra pe scutece pentru adulţi

Oji Holdings este cea mai recentă firmă care face o astfel de schimbare într-o Japonie care îmbătrâneşte rapid, unde rata natalităţii este la un nivel alarmant de scăzut, notează BBC.

758.631 de copii s-au născut în Japonia în anul 2023, în scădere cu 5,1% faţă de anul precedent. A fost, de asemenea, cel mai mic număr de naşteri înregistrat în Japonia din secolul al XIX-lea încoace. În anii '70, această cifră se ridica la peste două milioane.

Într-un comunicat, Oji Holdings a precizat că subsidiara sa, Oji Nepia, produce în prezent 400 de milioane de scutece pentru copii anual. Producţia a scăzut constant din 2001, când compania a atins vârful, 700 de milioane de scutece.

În 2011, cel mai mare producător de scutece din Japonia, Unicharm, a declarat că vânzările sale de scutece pentru adulţi le-au depăşit pe cele pentru bebeluşi.

Între timp, piaţa scutecelor pentru adulţi a crescut şi se estimează că valorează mai mult de 2 miliarde de dolari. Japonia are în prezent una dintre cele mai îmbătrânite populaţii din lume, aproape 30% dintre locuitori având peste 65 de ani. Anul trecut, proporţia celor cu vârste de peste 80 de ani a depăşit pentru prima dată 10%.

De asemenea, Oji Holdings a declarat că va continua să producă scutece pentru copii în Malaezia şi Indonezia, unde se aşteaptă ca cererea să crească.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici