- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Serviciul de informaţii privind abonaţii, disponibil prin apelarea 118800
Compania InfoClick, în asociere cu Newsphone Hellas (Grecia), a lansat, la 31 octombrie, registrul abonaţilor şi serviciul de informaţii privind abonaţii, disponibile non-stop, prin apelarea numărului naţional scurt 118800.
Serviciul de informaţii privind abonaţii, disponibil prin apelarea 118800 (Imagine: Andrei Michailov/Mediafax Foto)
"Pentru prima oară, românii au acces la un serviciu universal al abonaţilor de telefonie prin apelarea numărului naţional scurt 118800, care oferă datele actualizate ale abonaţilor persoane fizice, companii şi instituţii publice, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână. În plus, la cerere, aceştia pot beneficia gratuit de suport pentru identificarea unor informaţii suplimentare despre numerele solicitate", a declarat, marţi, directorul general al InfoClick, Kostas Papadopoulos.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Valdimir Putin s-ar confrunta cu o revoltă a armatei. Comandanții militari ruși refuză să-și trimită subordonații la atacuri
-
Putin se confruntă cu o revoltă a armatei. „Comandanţii refuză să trimită trupe” pentru un asalt pe râul Nipru, spun partizanii ucraineni
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
Scandalul taxelor. Trump ameninţă cu preluarea controlului asupra Canalului Panama
El a adăugat că serviciul poate fi accesat, în prezent, de clienţii operatorilor Orange, Vodafone, Romtelecom şi UPC România, urmând ca în viitor să devină disponibil şi utilizatorilor altor reţele de telefonie fixă şi mobilă.
"InfoClick va investi de zece milioane de euro în următorii aproximativ cinci ani, suma incluzând şi fondurile alocate lansării serviciului", a spus Papadopoulos.
Solicitarea unei informaţii prin apelarea numărului naţional scurt 118800 este taxată în reţeaua Romtelecom cu 0,71 euro/minut (TVA inclusă), în timp ce UPC România percepe un tarif de 1,19 lei pentru apel, la care se adaugă 1,11 lei pentru fiecare minut al convorbirii.
În cazul Vodafone, clienţii operatorului de telefonie mobilă vor plăti 0,36 euro pentru apel şi 0,3 euro pentru fiecare minut al convorbirii. La Orange, apelul către 118800 este taxat cu 0,36 euro, iar minutul de convorbire cu 0,42 euro.
"În prezent, baza de date a InfoClick numără circa trei milioane de numere de telefon. În primele trei săpătmâni de la lansarea, serviciul a fost apelat de circa 30.000 de ori", a spus şeful InfoClick.
Registrul abonaţilor cuprinde cea mai extinsă bază de date din România, incluzând detaliile de contact ale utilizatorilor privaţi şi ale companiilor (inclusiv utilizatorii de cartele preplătite), care acceptă acest lucru.
Datele abonaţilor includ numere de telefon, din reţeaua naţională fixă sau mobilă, numere de fax şi alte detalii de identificare, precum adresa poştală.
Registrul abonaţilor este disponibil şi în format electronic pe www.118800.com.ro.
Numărul naţional scurt 118800 este un număr scurt pentru servicii de informaţii, armonizat la nivel european conform legislaţiei şi planului naţional de numerotaţie din România.
Papadopoulos a adăugat că, în viitorul apropiat, InfoClick va introduce noi servicii cu valoare adăugată.
Prezent la eveniment, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM), Cătălin Marinescu, a afirmat că, în orice moment, cetăţenii pot să îşi verifice datele din registrul complet al abonaţilor de telefonie, să solicite rectificarea, eliminarea sau introducerea datelor lor de contact în registrul abonaţilor în mod gratuit.
"Mai mult, sfătuiesc toţi utilizatorii reţelelor de telefonie, fie ele mobile sau fixe, abonaţi sau utilizatori de cartele preplătite, să îşi întrebe furnizorul despre acest registru şi despre situaţia lor. Ar trebui să fie interesate în primul rând companiile, pentru că acum au la dispoziţie un instrument eficace şi gratuit prin intermediul căruia pot fi găsite de clienţi sau parteneri de afaceri", a spus Marinescu.
Societatea Infoclick a fost înfiinţată în 2008 cu scopul de a activa pe piaţa de informaţii telefonice privind abonaţii.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO