„Renault este un constructor auto aflat într-un proces de schimbare rapidă şi îmi doresc foarte mult să încorporez toate abilităţile mele de inginer de sunet în această lume unde experienţele sonore sunt numeroase”, spune Jean-Michel Jarre, artist si inginer de sunet.
Cele trei domenii sunt tehnologia „Less is More”, menită să proiecteze un sistem audio bun folosind cât mai puţine componente posibil, de noua semnătură sonoră a modelelor electrice (secvenţa de bun venit la intrarea în vehicul, întregul sistem audio – componente, locaţie, algoritmi, precum şi sunetul emis de vehiculele electrice atunci când rulează sub 30 km/h pentru a avertiza pietonii), precum şi serviciul „Sonic Road” care va va oferi pasagerilor coloana sonoră ideală, bazatî atât pe preferinţele muzicale ale şoferului, cât şi pe informaţii contextuale: locuri, peisaje, vreme sau chiar ora din zi. Jean-Michel Jarre a conceput o modalitate de a asocia datele contextuale detectate de maşină cu un anume conţinut muzical (muzică, podcasturi, ştiri…).
Renault şi Jean-Michel Jarre au semnat un parteneriat de cel puţin trei ani. Rezultatele colaborării lor vor apărea pe viitoarele modele electrice ale mărcii.