Staţiunea Mamaia îşi caută logo-ul şi sloganul. Peste 80 de agenţii de design şi freelanceri au intrat în competiţie

Staţiunea Mamaia îşi caută logo-ul şi sloganul. Au început înscrierile la concursul naţional de soluţii creative. Peste 80 de agenţii de design şi freelanceri au intrat în competiţie.

Urmărește
695 afișări
Imaginea articolului Staţiunea Mamaia îşi caută logo-ul şi sloganul.  Peste 80 de agenţii de design şi freelanceri au intrat în competiţie

Staţiunea Mamaia îşi caută logo-ul şi sloganul. Peste 80 de agenţii de design şi freelanceri au intrat în competiţie

La mare, la soare, brand-urile au valoare. De aceea, în ultimul an, Mamaia şi-a schimbat logo-ul şi sloganul de două ori. În speranţa că a treia oară-i cu noroc, Organizaţia de Management a Destinaţiei Mamaia Constanţa dă startul înscrierilor la concursul pentru noile logo-uri ale staţiunii, relatează Aleph News.

S-au înregistrat deja 86 de agenţii de design şi freelanceri. În prima etapă, doar juriul va alege 10 nominalizări, iar în cea de-a doua, se vor lua în calcul şi voturile din online. Vor fi selectate 3 propuneri finaliste şi verdictul va fi dat cu 40% pondere vot public şi 60% pondere a votului juriului.

Până va avea logo nou Mamaia, imnul rămâne acelaşi.

Organizaţia de Management al Destinaţiei (OMD) Mamaia Constanţa a anunţat, marţi, că etapa de înscrieri a concursului naţional de soluţii creative pentru noile logo şi slogan ale destinaţiei turistice Mamaia s-a încheiat, cu 86 de înscrieri, dintre care 22 de agenţii de design şi publicitate, iar restul sunt freelanceri.

„În următoarea perioadă urmează validarea tehnică, apoi votul juriului şi selecţia celor 10 nominalizări pentru etapa votului. Acestea vor fi anunţate public în data de 12 februarie, urmând ca ulterior să fie supuse unei noi etape de jurizare”, reiese dintr-un comunicat de presă transmis de OMD Mamaia – Constanţa.

În următoarea etapă, pentru cele 10 propuneri selectate de juriu va exista un vot public desfăşurat online pe platforma www.concurslogomamaia.ro, fiecare vizitator putând vota o singură propunere de logo şi slogan, în funcţie de preferinţă.

„Selecţia finală a celor 3 propuneri finaliste se va face luând în considerare 40% pondere vot public şi 60% pondere a votului juriului”, a declarat preşedintele OMD Mamaia – Constanţa, George Măndilă.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici