Anchor Grup SA: Reprezentanţii firmei de pază au acţionat conform procedurilor
"În cazul incidentului de sâmbătă, atât compania ce asigură securitatea şi paza centrului comercial, cât şi poliţia au dat dovadă de profesionalism. Ceea ce trebuie să reţină oamenii este că mall-ul este un un loc deschis publicului larg şi este un loc sigur, astfel de incidente fiind izolate", a declarat, luni, pentru MEDIAFAX, reprezentanta Anchor Grup SA, Marilena Brînzan.
Aceasta a adăugat că incidentul de sâmbătă, din Plaza România, a fost rezolvat în mai puţin de cinci minute de către reprezentanţii firmei de pază, "care au acţionat conform procedurilor".
Brânzan a susţinut că un incident similar a avut loc anul trecut, iar prima măsura luată de către managementul mall-ului a fost schimbarea firmei de pază.
Dosarul privindu-l pe Eugen Preda urmează să se judece, luni, tot la Judecătoria Sectorului 6.
Adrian Preda, fratele lui Eugen Preda, a susţinut, luni, că incidentul de la Plaza România este o înscenare şi că totul a început din cauza disputei referitoare la paza Cazinoului de la Plaza.
Astfel, BGS ar fi dorit să asigure paza Cazinoului, care în prezent, este asigurată de cunoscuţi ai lui Eugen Preda, dar nu a reuşit să obţină contractul, a susţinut Adrian Preda.
De asemenea, acesta a subliniat că, la momentul sosirii lui Eugen Preda şi a prietenilor săi, la Plaza România, Serviciul Poliţiei de Intervenţie Rapidă se afla la faţa locului.
În cazul celorlaţi trei, Andrei Bădulă Cristian, Marian Scarlat şi Petre Pascu, instanţa a decis, duminică, cercetarea în libertate.
Citeşte şi:
Scandal în Plaza România între clanul Preda şi agenţii de pază
Membri ai clanului Preda, acuzaţi de ultraj, după bătaia din mall (Video)
Cazul Plaza România: Decizia pentru Preda, aşteptată luni
Anchetă ministerială la Dinamo Braşov în urma incidentului de la Plaza