Stemata de la Urziceni, noul brand românesc de ceasuri. Creatorul este un student ambiţios

  • Un tânăr student şi-a făcut o firmă de design propriu de ceasuri produse la Urziceni
  • Investiţia iniţială a fost între 25.000-35.000 euro
  • Piaţa de ceasuri va înregistra o creştere de 34,2% anul viitor, spun experţii
Urmărește
6110 afișări
Imaginea articolului Stemata de la Urziceni, noul brand românesc de ceasuri. Creatorul este un student ambiţios

Stemata de la Urziceni, noul brand românesc de ceasuri FOTO Stemata Watch/Facebook

Tânărul fondator al firmei de design a terminat liceul la Urziceni şi a venit în Bucureşti să facă Arhitectură.

Pentru că facultatea este costisitoare, Cătălin spune că avea nevoie de mai mulţi bani ca să-şi permită un laptop performant şi materiale pentru desen. Aşa s-a angajat într-o patiserie din Capitală ca vânzător.

O poveste nu tocmai romantică, spune el. Munca grea l-a determinat să îşi facă propriul drum mai târziu. Administratorul patiseriei era turc şi avea un prieten care i-a propus lui Cătălin să vândă ceasuri şi accesorii importate din Turcia. Vindea doar pe Instagram şi Facebook. După ce a renunţat la afacerile cu partenerul turc, a ratat promovarea anului universitar. Acum, la 24 de ani, Cătălin este fondatorul propriei afaceri de ceasuri, un brand românesc produs în Urziceni. Spune că a privit criza COVID-19 ca pe o oportunitate care l-a scos în faţă când alte companii îşi închideau afacerile sau tăiau din bugetele de marketing.

 Preţurile pornesc de la 550 lei şi ajung la 850 lei pentru ceasurile din ediţia limitată. Următoarea colecţie va aduce preţuri între 850 şi 1.500 lei. Cătălin se aşteaptă la o cifră de afaceri de 35.000 euro până la finalul anului

  •  Vânzările de ceasuri vor fi anul acesta de circa 36,4 milioane lei, spun analiştii Euromonitor
  •  Din totalul pieţei de ceasuri din România, ceasurile pentru bărbaţi au avut o valoare de 38 milioane lei în 2019

 

  • „A fost o problemă politică. Euro a crescut destul de mult, s-au complicat lucrurile, s-au creat tensiuni şi firma s-a destrămat. În momentul acela mi-a venit mie în cap că băi, de ce să nu fac ceva românesc?”, spune tânărul Cătălin Mihalache, fondator Stemata

 

  • „Toate planurile mele de viitor erau stricate. Şi la un moment dat am primit un telefon de la o firmă de arhitectură la care lucrasem în paralel dacă vreau să aplic pentru nişte fonduri de investiţii. Următoarea colecţie ce o să fie inspirată dintr-o personalitate română, Vlad Ţepeş, n-o să fie produsă în România, o să fie produsă în Asia. Rubinul ăsta pe care-l are la cap e o stea cu colţuri. Cum avem noi logo-ul. 35% din clienţi au fost antreprenori, sunt antreprenori. Am vândut mai mult de un ceas, în medie, pe zi”, mai adaugă tânărul. 

 

 

 

 

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici