STUDIU: Cele mai multe persoane care ţin post preferă legumele şi fructele proaspete

Cele mai multe persoane care ţin post preferă legumele şi fructele proaspete, dar şi mâncarea gătită în casă, cumpărarea de produse gata gătite fiind ultima opţiune, rezultă dintr-un studiu realizat pe un eşantion de 663 de persoane, din care 30 la sută au afirmat că postesc.

Urmărește
305 afișări
Imaginea articolului STUDIU: Cele mai multe persoane care ţin post preferă legumele şi fructele proaspete

STUDIU: Cele mai multe persoane care ţin post preferă legumele şi fructele proaspete (Imagine: Shutterstock)

Din cele peste 30 la sută dintre persoanele intervievate care au afirmat că ţin post, 27,1 la sută au precizat că postesc numai în anumite zile din perioada de post, în timp ce 4,5 la sută respectă integral postul Paştelui.

Cei mai mulţi dintre orăşenii intervievaţi, care postesc în această perioadă (peste 80 la sută), preferă să consume fructe şi legume proaspete şi să gătească în casă mâncăruri de post.

De asemenea, alimentaţia zilnică în perioada postului cuprinde şi conservele de legume (zacuscă, murături etc.) - 58,6 la sută, dulciurile (52,4 la sută), dar şi produsele procesate cum ar fi: brânzeturi, iaurturi, mezeluri (41,4 la sută).

Cele mai multe dintre persoanele chestionate s-au declarat mulţumite de diversitatea produselor de post din magazine (supermarket, hypermarket etc.).

"Cu toate acestea, există un mic procent de persoane care nu au fost pe deplin satisfăcute de produsele de post existente în comerţ. În general, acestea nu îşi doresc alte tipuri de produse ci, mai degrabă, şi-ar dori să găsească mai multe sortimente ale produselor deja existente pe piaţă: mai multe varietăţi de pate de post, mâncare gătită, mezeluri de post sau produse semipreparate de post etc", se arată în studiu.

Studiul a fost realizat online, de Mednet Marketing Research Center, pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional, urban, în perioada 4 - 8 aprilie 2014. Au fost intervievate 663 persoane cu vârsta cuprinsă în intervalul 18 - 55 de ani, marja de eroare fiind de plus/minus 3,81 la sută.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici