- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (09.11.2017, 12:32)
- Departamentul Economic
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Studiu: Contrar opiniilor, romanii sunt atenţi la etichete, se feresc de zahăr, OMG şi grăsimi
Românii sunt atenţi, când citesc etichetele produselor, la cantitatea de zahăr şi ingredientele modificate genetic, dar şi la conţinutul de grăsimi, ponderea celor care dau atenţie acestor detalii fiind peste media globală, relevă un studiu GfK.
Urmărește
185 afișări
Studiu: Contrar opiniilor, romanii sunt atenţi la etichete, se feresc de zahăr, OMG şi grăsimi
Aproape jumătate dintre consumatori, la nivel global, declară că atunci când citesc etichetele despre conţinutul produselor pe care le consumă iau în calcul în primul rând să fie fără zahăr şi fără ingrediente modificate genetic. Românii sunt şi ei atenţi la acest din urmă aspect, dar şi la conţinutul redus de grăsimi (55% pentru ambele). Următorii factori foarte importanţi în cazul a jumătate dintre români sunt “ingredientele organice” sau “conţinutul redus de zahăr”.
ULTIMELE ȘTIRI
-
BREAKING NEWS: A demisionat Nicolae Ciucă din funcția de președinte PNL
-
Alegeri prezidenţiale 2024, turul I. Numărătoarea voturilor s-a încheiat. Diferenţă de 2.742 de voturi între Elena Lasconi şi Marcel Ciolacu / Călin Georgescu pe primul loc cu 22,94%
-
Marcel Ciolacu a demisionat de la conducerea PSD. Partidul nu va contesta rezultatele alegerilor prezidenţiale
-
Iohannis nu a primit informări despre ingerinţe externe în alegeri
Global, produsele cu conţinut scăzut de sodiu sau de sare ocupă locul trei în top, cu 45%. Următoarele în clasament, la egalitate (cu 44%) se găsesc produsele ecologice, cele cu cu conţinut scăzut de grăsimi sau fără grăsimi şi produsele cu adaos de vitamine sau minerale.
Românii au acordat o importanţă mai mare tuturor criteriilor analizate faţă de media globală, cu patru dintre ele alese de peste jumătate dintre cei chestionaţi. La nivel global, nicio caracteristică nu a fost selectată de un procent atât de mare de consumatori, scorul maxim fiind de 48%. Acest lucru arată că, cel puţin la nivel declarativ, românii sunt mai atenţi la ce consumă decât majoritatea ţărilor analizate, fiind preocupaţi de sănătatea lor şi a familiilor lor.
Aşa cum era de aşteptat, persoanele din gospodăriile cu venituri mari au acordat o importanţă mai mare tuturor acestor caracteristici, comparativ cu gospodăriile cu venituri mai mici.
În rândul gospodăriilor cu venituri ridicate, cele mai importante caracteristici legate de conţinut sunt fără organisme modificate genetic (55%), cu conţinut redus de zahăr sau fără zahăr (54%) şi conţinut redus de sodiu sau de sare (52%).
În cazul celor cu venituri scăzute, cei mai importanţi factori se referă la organismele modificate genetic şi la conţinutul de zahăr, însă sunt menţionaţi de un procent semnificativ mai mic (44%, respectiv 43%). Al treilea factor cel mai important pentru acest grup are legătură cu produsele ecologice şi cele îmbogăţite cu vitamine sau minerale (41%).
China se află în fruntea listei pentru opt dintre cei nouă factori de decizie analizaţi. Excepţia se referă la produsele de provenienţă locală, unde Italia preia conducerea. România se află pe a doua poziţie pentru cinci dintre caracteristici: fără organisme modificate genetic, fără grăsimi (în acest caz, clasându-se la egalitate cu China), provenienţă locală, conţinut de pre- sau probiotice şi fără gluten. La alte trei aspecte deţinem locul al treilea în top: produse organice, îmbogăţite cu vitamine sau minerale şi fără sodiu sau sare.
GfK a intervievat 23.000 de consumatori online în 17 ţări în vara anului 2017. Datele sunt ponderate pentru a reflecta componenţa demografică a populaţiei online în vârstă de peste 15 ani din fiecare ţară. Ţările incluse sunt Argentina, Australia, Belgia, Brazilia, Canada, China, Franţa, Germania, Italia, Japonia, Mexic, Olanda, Rusia, Coreea de Sud, Spania, Marea Britanie şi SUA. Studiul pentru România este realizat în 2015, pe un eşantion de 1000 de utilizatori de Internet.
Citește pe alephnews.ro: BREAKING NEWS: Ciolacu demisionează de la conducerea PSD după rezultatele alegerilor prezidențiale din primul tur. „Cine e vinovat?” – „Eu!”
Citește pe www.zf.ro: Cine este Cristela Georgescu, soţia lui Călin Georgescu, cel care a provocat un tsunami fără precedent în lumea electorală. Ea este fost bancher la Citibank, o bancă globală, iar acum oferă cursuri de nutriţie
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Citește și: Casa Regală prezintă linia de succesiune: După Regele Mihai I, şeful actual, Principesa Margareta va prelua conducerea
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cine este Cristela Georgescu, soţia lui Călin Georgescu, cel care a provocat un tsunami fără precedent în lumea electorală. Ea este fost bancher la Citibank, o bancă globală, iar acum oferă cursuri de nutriţie
Cine este femeia care a construit de la zero compania al cărei scop este să rezolve în ţara noastră cea mai mare problemă a omenirii
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Gigi Becali i-a dat ordin lui George Simion, după ce Călin Georgescu a câștigat alegerile! Decizie șoc
PROSPORT.RO
Ce înseamnă Clubul de la Roma, din care a făcut parte Călin Georgescu. Cu ce se ocupă această organizație, de fapt
CANCAN.RO
„LEGIONAR” – cel mai căutat cuvânt pe dexonline după primul tur al alegerilor prezidențiale. De ce au votat românii un candidat pro-rus
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe