Studiu Euro 2024: Ce echipe susţin românii după eliminarea naţionalei, ce mănâncă şi ce beau la meci şi ce jucător român cred ei că a performat

Peste 40% dintre români au susţinut Spania şi Germania la Campionatul European de Fotbal după eliminarea naţionalei, arată un studiu realizat recent de Brainactive, o platformă de cercetare de piaţă asistată de inteligenţă artificială.

Urmărește
814 afișări
Imaginea articolului Studiu Euro 2024: Ce echipe susţin românii după eliminarea naţionalei, ce mănâncă şi ce beau la meci şi ce jucător român cred ei că a performat

Majoritatea spectatorilor au preferat să vizioneze meciurile de acasă, cu bere şi seminţe alături, iar Florin Niţă a fost desemnat jucătorul român cu cea mai bună performanţă. Circa 90% dintre cei care au răspuns la chestionar spun că au trăit un „sentiment de mândrie naţională” la acest campionat european, arată Brainactive.

Mai jos rezultatele sondajului:

1. Ţările susţinute de respondenţi la Euro 2024:

  • Spania: 22.37%
  • Germania: 18.17%
  • Portugalia: 12.31%
  • Franţa: 9.46%
  • Olanda: 9.16%
  • Turcia: 7.96%
  • Anglia: 7.66%
  • Elveţia: 2.25%
  • nu ştiu/nu susţin nicio ţară din cele de mai sus: 10.66%

2. Locul unde respondenţii urmăresc de obicei meciurile:

  • Acasă: 80.93%
  • În pub/bar/restaurant: 11.71%
  • La prieteni: 6.01%
  • Pe stadion: 0.75%
  • În Fan Zone: 0.60%

3. Sentimente de mândrie naţională în urma participării României la Euro 2024:

  • Da: 90.09%
  • Nu simt nicio schimbare: 6.91%
  • Nu: 2.55%
  • Nu ştiu: 0.45%

4. Jucătorul român considerat a avea cea mai bună performanţă la Euro 2024:

  • Florin Niţă: 33.93%
  • Radu Drăguşin: 23.12%
  • Ianis Hagi: 10.36%
  • Nicolae Stanciu: 7.66%
  • Andrei Raţiu: 7.06%
  • Denis Alibec: 2.40%
  • Marius Marin: 1.80%
  • Florinel Coman: 1.80%
  • Adrian Rus: 1.65%
  • Răzvan Marin: 1.35%
  • Alt jucător: 6.02%
  • Niciunul: 2.85%

5. Impactul perceput al Euro 2024 asupra unităţii şi culturii Europei:

  • A contribuit într-un mod pozitiv: 86.79%
  • Nu a avut niciun impact: 7.66%
  • Nu ştiu: 3.00%
  • A contribuit într-un mod negativ: 2.55%

6. Gustările preferate de respondenţi în timpul meciurilor - selecţii multiple, 2-3 de participant:

  • Bere: 59.46%
  • Seminţe: 53.15%
  • Chipsuri: 53.00%
  • Popcorn: 40.69%
  • Băuturi răcoritoare carbogazoase: 30.18%
  • Arahide/alune: 29.88%
  • Pizza: 29.58%
  • Apa plată/minerală: 14.41%
  • Nachos: 13.66%
  • Sucuri naturale: 12.31%
  • Shaorma: 12.31%
  • Covrigei: 12.16%
  • Niciuna din cele de mai sus: 2.10%

„Am făcut acest studiu din dorinţa de a înţelege comportamentul şi preferinţele consumatorilor români în contextul unei competiţii sportive majore. Ni s-au confirmat încă o dată pasiunea românilor pentru fotbal şi implicarea lor în acest sport”, a declarat Daniel Dunose, CEO Brainactive.

Studiul a fost realizat pe un eşantion de 734 de persoane, cu scopul de a oferi o imagine de ansamblu asupra interesului românilor pentru Euro 2024. Sondajul a fost desfăşurat utilizând platforma avansată de cercetare de piaţă Brainactive, care integrează tehnologia AI pentru a oferi date exacte şi analize rapide.

Despre Brainactive

Brainactive este o platformă de cercetare de piaţă asistată de inteligenţă artificială. Concepută pentru a oferi uşurinţă şi eficienţă în utilizare, Brainactive este integrată cu peste 300 de milioane de consumatori din întreaga lume, a căror profilare s-a realizat în baza a peste 70 de puncte de date, de la demografice de bază până la comportamente de consum şi preferinţe. Platforma le permite companiilor să obţină informaţii relevante despre produsele şi serviciile lor direct de la utilizatori reali sau potenţiali.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici