STUDIU: Peste 50 la sută dintre angajaţi petrec 1 Mai acasă/ 7,6 la sută merg la munte sau la mare

Mai mult de jumătate dintre angajaţii din mediul urban vor petrece ziua de 1 Mai acasă, cu familia şi prietenii, la iarbă verde, 7,6 la sută vor merge la munte sau la mare şi doar 1,5 la sută vor pleca în străinătate, potrivit unui studiu realizat de MEDNET Marketing Research Center.

Urmărește
424 afișări
Imaginea articolului STUDIU: Peste 50 la sută dintre angajaţi petrec 1 Mai acasă/ 7,6 la sută merg la munte sau la mare

STUDIU: Peste 50 la sută dintre angajaţi petrec 1 Mai acasă/ 7,6 la sută merg la munte sau la mare (Imagine: Remus Suciu/Mediafax Foto)

Conform celui mai recent studiu MEDNET Marketing Research Center, aproape jumătate dintre persoanele intervievate (44,1 la sută), care sunt angajate într-o companie sau deţin o afacere, au declarat că vor fi libere atât în ziua de 1 mai, cât şi pe 2 mai, 24,8 la sută au spus că vor fi libere doar pe 1 mai, 22,1 la sută încă nu ştiu şi 8,6 la sută spun că nu vor fi libere.

Mai mult de jumătate dintre orăşenii intervievaţi au spus că vor petrece Ziua Muncii în localitatea de domiciliu, împreună cu familia sau cu prietenii şi la iarbă verde, în pădure, în parc sau la un loc de grătar. Alţi 7,6 la sută dintre cei intervievaţi au spus că vor alege de 1 Mai destinaţii turistice din ţară, dintre care 4,4 la sută vor opta pentru destinaţii montane, 2,7 la sută intenţionează să ajungă pe litoral şi 0,5 la sută într-o staţiune balneară.

Doar 1,5 la sută dintre respondenţi vor pleca în străinătate de Ziua Muncii, iar aproape o treime dintre cei intervievaţi spun că încă nu ştiu ce vor face în zilele libere.

Bugetul mediu alocat petrecerii zilei de 1 Mai este de 171,1 lei, fiind asemănător celui de anul trecut (179,9 lei). Doar 19,7 la sută dintre persoanele chestionate sunt dispuse să aloce un buget de peste 500 de lei, 33,4 la sută ar cheltui între 200 şi 499 de lei, iar 46,9 la sută nu pot aloca mai mult de 200 de lei, potrivit studiului citat.

Studiul a fost realizat online, în perioada 4-8 aprilie, pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional, din mediul urban. Au fost intervievate 663 de persoane, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 55 ani, marja de eroare fiind de ±3,81 la sută.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici