Suceava: Benzi rezonatoare şi lămpi de avertizare la un pilon de pod de pe DN17, unde au loc accidente - FOTO

Benzi rezonatoare şi lămpi de avertizare suplimentare au fost montate pe DN 17, în apropierea municipiului Suceava, pentru a semnaliza pilonul unui pod al şoselei de centură, care se află în mijlocul DN 17 şi unde s-au produs două accidente soldate cu patru morţi.

Urmărește
9788 afișări
Imaginea articolului Suceava: Benzi rezonatoare şi lămpi de avertizare la un pilon de pod de pe DN17, unde au loc accidente - FOTO

Suceava: Benzi rezonatoare şi lămpi de avertizare la un pilon de pod de pe DN17, unde au loc accidente - FOTO (Imagine: Tibi Bujdei/ Mediafax Foto)

Prefectul de Suceava, Florin Sinescu, a declarat, joi, că au fost luate măsuri imediate pentru ca pilonul podului de pe traseul DN 17 să fie mai bine semnalizat.

"Au fost montate benzi rezonatoare şi s-au suplimentat numărul lămpilor de avertizare", a spus prefectul.

El a arătat însă că proiectul actual trebuie modificat şi că sensul giratoriu care va fi realizat în jurul acestui pilon va trebui iluminat şi vor fi montaţi stâlpi de iluminat şi pe o parte şi pe alta a bretelelor de acces.

Un tânăr de 21 de ani din comuna suceveană Todireşti a murit, vineri seară, după ce a intrat cu maşina în pilonul unui pod de pe şoseaua de centură a municipiului Suceava, poliţiştii stabilind că acesta nu a adaptat viteza la condiţiile de ceaţă densă şi mâzgă pe carosabil.

În noiembrie 2012, un camion încărcat cu lemne a intrat, tot în condiţii de ceaţă densă, în acelaşi pilon, iar cele trei persoane aflate în cabină, între care un copil, şi-au pierdut viaţa.

Mai multe persoane s-au mobilizat pe o reţea de socializare, anunţând că vineri seară vor organiza un protest în zona respectivă, obţinând şi autorizaţie pentru miting.

Protestatarii consideră că accidentele mortale care s-au produs la acel pilon de pod, denumit "Zidul morţii, au fost provocate pentru că acesta este "trântit efectiv în mijlocul unui drum european", şi nu pentru că şoferii nu au adaptat viteza la condiţiile de trafic.

Şoseaua de centură a Sucevei, în lungime de 12,43 kilometri, este în construcţie din 2008 şi ar fi trebuit finalizată în vara anului 2012. Termenul de finalizare a lucrărilor a fost depăşit din cauza lipsei finanţării sau a expropierilor.

În zona în care au avut loc accidentele a fost realizat un nod rutier cu un sens giratoriu pe sub şoseaua de centură, care subtraversează, practic, drumul naţional pe două viaducte unite prin pilonul construit în mijlocul DN17. Sub centură, în jurul pilonului ar urma să se circule în sens giratoriu, iar acum şoferii sunt nevoiţi să ocolească pilonul uriaş printr-o singură parte, printr-o curbă.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici