- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Tărâmul Ferrari şi Lamborghini are o nouă limită de viteză: 30 km/h
Bologna a devenit primul mare oraş italian care a impus limita de viteză de 30 km/h pe majoritatea străzilor, invocând siguranţa şi calitatea vieţii.
Tărâmul Ferrari şi Lamborghini are o nouă limită de viteză: 30 km/h
Când Bologna a devenit primul oraş italian important care a impus o limită de viteză de 30 de kilometri pe oră, Luca Mazzoli, un şofer de taxi local, a afişat un mesaj, avertizându-i pe pasageri de această schimbare, relatează New York Times.
A fost nevoit, a spus el supărat, să explice de ce conduce atât de încet.
De când limita a devenit aplicabilă, la mijlocul lunii ianuarie, lui Mazzoli i-a luat mai mult timp să ajungă dintr-un punct în altul, a susţinut el, ceea ce înseamnă că a luat mai puţini pasageri şi s-a trezit blocat în trafic mai des.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Pe 22 decembrie Revoluția ajungea la București. Ce evenimente au marcat noaptea din 21 spre 22 decembrie
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
USR i-a transmis lui Klaus Iohannis că mandatul lui s-a încheiat. Elena Lasconi: PSD şi PNL nu au înţeles nimic din votul cetăţenilor
-
Iohannis, optimist că va desemna premierul după votarea preşedinţilor din cele două camere
"Un oraş trebuie să se mişte", a spus el.
Criticii măsurii spun că Bologna riscă să încetinească până la impas de când a devenit primul mare oraş italian care s-a alăturat unui grup tot mai mare de municipalităţi, printre care Amsterdam, Bilbao, Spania, Bruxelles şi Lyon, Franţa, care au redus limitele de viteză de la 50 de kilometri pe oră, în credinţa că această schimbare va duce la oraşe mai sigure, mai sănătoase şi mai locuibile.
Primarul din Bologna, Matteo Lepore, a inclus noua limită de viteză printre promisiunile de campanie care au contribuit la alegerea sa în 2021. Siguranţa copiiilor şi a persoanelor în vârstă edste pe primul loc, iar investiţiile favorizează pistele de biciclete şi transportul public pentru eliminarea emisiilor de dioxid de carbon. Mai mult, oraşele italiene sunt vechi şi nepotrivite pentru o suprapopulare de automobile.
Bologna este capitala unei regiuni care găzduieşte producătorii unora dintre cele mai rapide şi mai pline de farmec maşini din lume, printre care Ferrari, Lamborghini şi Pagani.
Au avut loc proteste, atât pe străzi, cât şi pe reţelele de socializare, iar o petiţie pentru organizarea unui referendum privind noua limită de viteză a acumulat puţin peste 53.000 de semnături.
Şi Austria schimbă Codul Rutier, dorind să impună limita de 30 km/h.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO