În aplicaţia „Monitorul Preţurilor Produselor Alimentare” a fost introdusă o nouă categorie de produse; măşti, mănuşi şi dezinfectanţi.
„Împreună cu partenerii noştri, am decis să venim în sprijinul consumatorilor, oferindu-le posibilitatea de a identifica magazinele unde găsesc aceste produse, foarte căutate în această perioadă, la preţuri accesibile”, a declarat Bogdan Chiriţoiu, preşedintele Consiliului Concurenţei.
Până în prezent, patru dintre marile lanţuri comerciale au transmis aceste informaţii către aplicaţie, urmând ca, până la începutul săptămânii viitoare, să finalizeze procesul şi ceilalţi comercianţi.
Platforma este gestionată de Consiliul Concurenţei, dar informaţiile sunt încărcate în aplicaţie, la nivel naţional, de către companiile partenere.
Monitorul Preţurilor Produselor Alimentare afişează informaţii despre aproximativ 30.000 de produse alimentare comercializate în peste 1.700 de magazine aparţinând Carrefour, Kaufland, Penny, Selgros, Mega Image, Lidl, Cora, Auchan, Profi şi Supeco.