Menţiunile precum „picnic”, „karaoke” şi „muzee” au crescut ca solicitări de întâlniri în profilurile utilizatorilor cu vârste cuprinse între 18 şi 25 de ani: „Întâlnirile clasice la cină în restaurante şi chiar şi alcoolul sunt scoase din discuţie”.
72% dintre utilizatori au declarat că beau doar ocazional sau chiar deloc la o întâlnire, arată analiza citată de dpa.
Potrivit evaluării pentru anul 2022, tinerii singuri acordă tot mai multă importanţă atitudinilor sociale şi politice. Potrivit companiei, subiecte precum schimbările climatice, costurile de încălzire, feminismul şi sănătatea mintală s-au aflat printre primele 5 interese cel mai des menţionate în acest an.
Potrivit Tinder, pentru aceste date au fost analizate toate profilurile utilizatorilor cu vârste cuprinse între 18 şi 25 de ani. Această grupă de vârstă reprezintă principalul grup ţintă al aplicaţiei la nivel mondial. Ei reprezintă jumătate din totalul membrilor, a precizat o purtătoare de cuvânt.
Tinder a fost lansat în septembrie 2012. Aplicaţia a făcut din aşa-numitul swipeing un fenomen de masă. Utilizatorii văd profiluri cu fotografii şi informaţii din apropierea lor, iar dacă le place cineva, glisează spre dreapta, dacă nu le place cineva, glisează spre stânga. Dacă ambele persoane se plac, se creează o aşa-numită potrivire.