- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Top cinci probleme majore în service. La ce să fii atent când duci maşina la reparat
Dintre cele circa 7.000 de service-uri din România, doar circa 5.000 au autorizaţie tehnică de funcţionare. Indiferent dacă service-ul este sau nu autorizat însă, clienţii acestora trebuie să fie foarte atenţi la cel puţin cinci lucruri privind calitatea lucrărilor, conform unui clasament întocmit chiar de reprezentanţii industriei de profil.
Top cinci probleme majore în service. La ce să fii atent când duci maşina la reparat (Imagine: Arhiva Mediafax Foto)
"Cea mai mare problemă e folosirea pieselor de proastă calitate, neomologate, care, deşi sunt făcute pe vapor, sunt preferate şi de unele companii de asi-gurare auto dar şi de unele service-uri pentru că sunt foarte ieftine", a declarat pentru Gândul Cristian Munteanu, directorul Asociaţiei Societăţilor de Service Auto Independente (ASSAI), care reprezintă interesele a peste 400 de service-uri auto.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Călin Georgescu și soția sa, Cristela Georgescu, s-au adresat criticilor: „Nu putem să stăm în genunchi decât în fața lui Dumnezeu”
-
Bolojan: Înainte de a face o reformă a statului trebuie făcută o reformă a lumii politice
-
Lituania, disponibilă să trimită militari în Ucraina şi avertizează asupra atacurilor hibride ruseşti
-
Ce spun analiştii economici despre motivele care au stat în spatele votului antisistem
Pe locul doi în topul celor mai des întâlnite probleme în relaţia client-service se află lucrările de vopsitorie incomplete. Munteanu spune că motivul principal pentru care, de multe ori, o portieră proaspăt vopsită, de exemplu, are o altă nuanţă decât restul maşinii este faptul că asiguratorii nu decontează decât vopsirea suprafeţei afectate. Chiar şi în cazul service-urilor care au grijă să nu existe astfel de diferenţe pot apărea probleme. Cea mai des întâlnită ţine de textura vopselei, care poate diferi vizibil de cea aplicată pe restul maşinii, fie pentru că în acel atelier auto nu există aparatură de înaltă calitate, fie din cauza lipsei forţei de muncă bine calificate.
Citeşte mai multe despre problemele majore din service pe www.gandul.info
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO