- Home
- Social
- ARAD, (16.12.2018, 08:39)
- Departamentul Corespondenţi
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
TRENURI cu sute de călători, OPRITE din cauza viscolului: Trenul care a fost blocat la Orşova, repus în mişcare după 9 ore/ Şase trenuri către Bucureşti, afectate de vremea rea
Trenul Timişoara-Bucureşti, cu 200 de călători a fost oprit, duminică, între staţiile Topleţ şi Valea Cernei, din Caraş-Severin,iar trenul Curtici-Bucureşti, cu 60 de călători, a fost oprit aproape de Vărădia, din cauza vremii. Şi trenul Bucureşti-Budapesta, cu 100 de pasageri, a fost oprit în judeţul Arad.
Urmărește
4790 afișări
TRENURI cu sute de călători, OPRITE din cauza viscolului: Trenul care a fost blocat la Orşova, repus în mişcare după 9 ore/ Şase trenuri către Bucureşti, afectate de vremea rea
Şase trenuri dinspre Vestul ţării către Bucureşti sunt afectate de vremea rea
Compania Naţională de Căi Ferate (CFR) SA a informat, duminică după-amiază, că echipele de intervenţie acţionează încă din cursul nopţii pe raza regionalelor Craiova şi Timişoara pentru remedierea deranjamentelor înregistrate la sistemul de alimentare cu energie electrică.
„Peste 200 de feroviari şi 10 drezine pantograf acţionează şi la această oră la intrările în staţii, în staţii şi pe secţiile de cale ferată unde circulaţie este încă întreruptă, din cauza copacilor care au rupt firele de contact şi s-au prăbuşit pe calea ferată”, se menţionează într-un comunicat de presă al CFR.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Valdimir Putin s-ar confrunta cu o revoltă a armatei. Comandanții militari ruși refuză să-și trimită subordonații la atacuri
-
Coreea de Nord ar putea trimite şi mai multe trupe şi drone în Rusiei
-
Donald Trump a făcut o numire importantă în consiliul DOGE condus de Elon Musk
-
Avertismentul ministrului german al Apărării: Berlinul trebuie să fie pregătit pentru „războiul hibrid” al Rusiei
Drezinele pantograf acţionează, în acest moment, pe intervalele Vărădia – Săvârşin, Bărbăteşti – Musculeşti, Copăcioasa - Lunca Budieni, Valea Sadului – Livezeni şi Caransebeş - Lugoj pentru remedierea deranjamentelor la linia de contact şi repunerea sub tensiune.
„În intervalul orar necesar operaţiunilor de verificare şi intervenţie, traficul feroviar pe distanţele respective a fost oprit pentru a permite accesul şi intervenţia drezinelor şi a personalului specializat, trenurile care circulau pe traseele respective fiind oprite în alte staţii de pe traseu”, au precizat reprezentanţii CFR.
Trenuri afectate sunt: IR 1696/1695 Timişoara Nord - Bucureşti Nord (retur), IR 1692 Timişoara Nord - Bucureşti, IR 1822/1821 Arad – Bucureşti Nord (retur), tren 347-2 Curtici - Bucureşti Nord, tren 472-1 Bucureşti Nord - Curtici şi tren 472-2 Curtici – Bucureşti Nord. Primul tren are o întârziere de peste zece ore, reiese din informaţiile prezentate anterior de călători.
„În continuare, echipele feroviare fac verificări permanente pe toate secţiile de cale ferată de pe raza judeţelor aflate sub incidenţa celor două coduri de vreme nefavorabilă, iar pe segmentele unde situaţia o impune se va interveni operativ cu personal şi utilaje, astfel încât să menţinem operational traficul pe toate magistralele. Pasagerii sunt rugaţi ca înainte de plecarea la drum să se informeze telefonic la Gara CFR din localitatea de plecare pentru informaţii actualizate despre mersul trenului cu care intenţionează să călătorească”, au atenţionat reprezentanţii CFR.
De asemenea, călătorii se pot informa cu privire la ora de sosire/de plecare a trenurilor din gările Bucureşti Nord, Braşov, Craiova, Iaşi şi Timişoara pe site-ul cfr.ro, la domeniul camere web.
„CFR SA îi asigură pe călători că toate măsurile operative întreprinse în această perioadă de angajaţii feroviari au ca principal scop circulaţia trenurilor în condiţii de siguranţă”, au mai spus reprezentanţii CFR.
Trenul care a fost blocat la Orşova, repus în mişcare după 9 ore
Trenul Timişoara Nord - Bucureşti Nord, care a fost blocat la Orşova, în judeţul Mehedinţi, a fost repus în mişcare după 9 ore. Alte trei trenuri aşteaptă în gări din judeţ, din cauză că nu pot înainta, pe calea ferată fiind căzuţi copaci, transmite corespondentul MEDIAFAX.
Purtătorul de cuvânt al ISU Mehedinţi, Ramona Nistor, a declarat, pentru corespondentul MEDIAFAX, că trenul Timişoara Nord – Bucureşti a plecat din Orşova la ora 13.15.
„La ora 13.15, trenul blocat la Orşova a fost repus în trafic. La această oră sunt alte trenuri care aşteaptă în gări, deoarece, în judeţul vecin, Caraş-Severin, sunt copaci căzuţi pe linii”, a spus Nistor.
Potrivit acesteia, nu pot pleca din găsi două trenuri din staţia Drobeta Turnu Severin şi unul din staţia Topleţ. Nu sunt, însă, persoane blocate.
În dimineţii de duminică, s-a semnalat că trenul Timişoara-Bucureşti, cu 200 de călători, era oprit între staţiile Topleţ şi Valea Cernei. Opt vagoane din zece au fost blocate în tunel, a susţinut unul dintre călători, într-o intervenţie telefonică, susţinând, la ora 11, că aşteaptă ca trenul să fie repus în mişcare de şapte ore.
O cursă feroviară Timişoara-Bucureşti este blocată de 7 ore, la Orşova
Trenul 695 care circulă între Timişoara şi Bucureşti este blocat, duminică, de peste şapte ore, în apropiere de Orşova.
În jurul orei 11.00, opt vagoane din zece sunt blocate în tunel, a susţinut unul dintre călători, în cadrul unei intervenţii telefonice la Antena 3. Din cauza intemperiilor, mai mulţi copaci au căzut pe linia ferată, astfel că trenurile nu au mai putut circula.
Ministrul demisionar al Transporturilor, Lucian Şova, susţine că problema a fost provocată de CFR Infrastructură, care nu tăiat la timp copacii. „Aşa este CFR Infrastructură: are drujbă, n-are benzină”, a declarat Lucian Şova, într-o intervenţie telefonică, la Antena 3.
Demnitarul de la Transporturi a subliniat că regretă faptul că oamenii au trebuit să aştepte, dar că s-a intervenit cu peste 150 de muncitori şi cinci drenzine. De asemenea, Şova a spus că este grav, dacă nu au fost informaţi de ceea ce se întâmplă oamenii blocaţi în trenul Timişoara-Bucureşti, care staţiona la Orşova.
În plus, la momentul intervenţiei telefonice, ministrul ştia că situaţia a fost rezolvată, iar trenul a fost pus în mişcare de la ora 10:30.
„Din perspectiva vitezei de reacţie, nu pot să zic că a fost nici foarte rapidă, nici foarte lentă. În concordanţă cu condiţiile meteo s-au făcut eforturi. Resursă umană şi tehnică a fost alocată”, a menţionat Şova, referitor la situaţia cu trenul blocat la Orşova.
De asemenea, ministrul a confirmat că este constituit comandamentul de iarnă în judeţul Caraş-Severin şi în judeţul Timiş, din cauza condiţiilor dificile.
În cursul dimineţei s-a semnalat că trenul Timişoara-Bucureşti, cu 200 de călători, este oprit, duminică, între staţiile Topleţ şi Valea Cernei, din Caraş-Severin, iar trenul Curtici-Bucureşti, cu 60 de călători, este oprit aproape de Vărădia, din cauza vremii. Dintre cele două, trenul Curtici-Bucureşti şi-a reluat traseul aproximativ la ora 10:30.FR Infrastructură: are drujbă, n-are benzină”, a declarat Lucian Şova, într-o intervenţie telefonică, la Antena 3.
Demnitarul de la Transporturi a subliniat că regretă faptul că oamenii au trebuit să aştepte, dar că s-a intervenit cu peste 150 de muncitori şi cinci drenzine. În plus, la momentul intervenţiei telefonice, ministrul ştia că situaţia a fost rezolvată.
„Din perspectiva vitezei de reacţie, nu pot să zic că a fost nici foarte rapidă, nici foarte lentă. În concordanţă cu condiţiile meteo s-au făcut eforturi. Resursă umană şi tehnică a fost alocată”, a menţionat Şova, referitor la situaţia cu trenul blocat la Orşova.
Trei trenuri sunt afectate de condiţiile meteo, de la Arad, Timişoara şi Vatra Dornei spre Bucureşti
Compania Naţională de Căi Ferate (CFR) SA a informat că traficul feroviar este adaptat, duminică, la condiţiile meteo nefavorabile înregistrate pe raza judeţelor aflate sub Cod Portocaliu şi Cod Galben de vânt puternic şi ninsori viscolite, potrivit unui comunicaat de presă.
Cele mai mari probleme în circulaţia de pe căile feroviare sunt înregistrate pe raza regionalelor Craiova şi Timişoara.
„La această oră, echipele de intervenţie acţionează în teren pe 4 secţii de cale ferată de pe raza regionalelor Craiova şi Timişoara pentru remedierea deranjamentelor înregistrate la sistemul de alimentare cu energie electrică: Valea Sadului - Lainici, Lunca Budieni - Bărbăteşti, Valea Cernei - Turnu Severin şi Vărădia -Săvârşin, unde nu există tensiune în firul de contact, din cauza copacilor căzuţi pe calea ferată”, au precizat reprezentanţii CFR.
În intervalul orar necesar operaţiunilor de verificare şi intervenţie, traficul feroviar pe distanţele respective a fost oprit pentru a permite accesul şi intervenţia drezinelor şi a personalului specializat, trenurile care circulau pe traseele respective fiind oprite în alte staţii de pe traseu.
Trenuri afectate sunt: IR 1822/1821 Arad – Bucureşti Nord (retur), IR 1654 Vatra Dornei – Bucureşti Nord şi IR 1696/1695 Timişoara Nord – Bucureşti Nord (retur).
„În continuare, echipele feroviare fac verificări permanente pe toate secţiile de cale ferată de pe raza judeţelor aflate sub incidenţa celor două coduri de vreme nefavorabilă, iar pe segmentele unde situaţia o impune se va interveni operativ cu personal şi utilaje, astfel încât să menţinem operational traficul pe toate magistralele. Pasagerii sunt rugaţi ca înainte de plecarea la drum să se informeze telefonic la Gara CFR din localitatea de plecare pentru informaţii actualizate despre mersul trenului cu care intenţionează să călătorească. CFR SA îi asigură pe călători că toate măsurile operative întreprinse în această perioadă de angajaţii feroviari au ca principal scop circulaţia trenurilor în condiţii de siguranţă”, au subliniat reprezentanţii CFR.
De asemenea, călătorii se pot informa cu privire la ora de sosire sau de plecare a trenurilor din gările Bucureşti Nord, Braşov, Craiova, Iaşi şi Timişoara pe site-ul instituţiei, la domeniul camere web.
Circulaţie feroviară întreruptă şi în Gorj, din cauza viscolului
Trenul InterRegio 1822 Arad-Bucureşti Nord este oprit, duminică dimineaţa, între staţiile Budieni şi Copăcioasa, din judeţul Gorj, din cauza lipsei de tensiune.
Centrul Infotrafic din Inspectoratul General al Poliţiei Române a transmis, duminică dimineaţa, că, din cauza lipsei de tensiune în reţeaua de contact, circulaţia feroviară pe secţia de cale ferată 202 Târgu Jiu – Filiaşi este întreruptă.
Astfel, trenul InterRegio 1822, care se deplasează pe relaţia Arad - Bucureşti Nord, este oprit în linie curentă între staţiile CF Budieni şi Copăcioasa, în judeţul Gorj.
Sute de călători în trenuri oprite în judeţele Caraş-Severin şi Arad, din cauza vremii
Potrivit Centrului Infotrafic, din cadrul Inspectoratului General al Poliţiei Române, pe raza Secţiei Regionale de Poliţie Transporturi Timişoara se înregistrează mai multe probleme.
Astfel, circulaţia feroviară pe magistrala 900 este întreruptă între staţiile CF Topleţ şi Valea Cernei, în judeţul Caraş-Severin, după ce mai multe crengi de copac au căzut peste firul de înaltă tensiune şi l-au rupt. Trenul IR 1696, care se deplasa pe relaţia Timişoara – Bucureşti şi în care sunt aproximativ 200 de călători, staţionează.
De asemenea, din cauza lipsei de tensiune în reţeaua de contact, este oprită circulaţia feroviară pe magistrala 200, între staţiile CF Vărădia şi Zam, în judeţul Arad. Din acest motiv, două trenuri şi-au întrerupt deplasarea. Este vorba de trenul IR 473-2, care se deplasează pe relaţia Curtici – Bucureşti şi în care sunt aproximativ 60 de călători. Acesta staţionează aproape de staţia CF Vărădia. Şi trenul IR 472-1, care se deplasează pe relaţia Bucureşti – Budapesta este oprit în staţia CF Zam. În acest tren sunt aproximativ 100 de călători.
Totodată, din cauza vremii nefavorabile, în timpul nopţii de sâmbătă spre duminică a fost închisă circulaţia feroviară pe secţia de cale ferată 922 Vasiova – Reşiţa, în judeţul Caraş-Severin.
Nu sunt anunţate porturi sau aeroporturi închise, mai anunţă Centrul Infotrafic.
Citește pe alephnews.ro: Descoperirea care sfidează înțelegerea noastră asupra Universului: Ce este „timpul negativ” în fizică
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Citește și: Vremea rea continuă astazi în cea mai mare parte a ţării. COD PORTOCALIU şi GALBEN de ninsori, polei şi vânt | HARTĂ
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Meta este dat în judecată pentru „traumatizarea pe viață” a moderatorilor Facebook din Kenya. Peste 140 de angajați sunt diagnosticați cu PTSD
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care este cea mai sănătoasă sare din comerț, potrivit lui Dragoș Pătraru. Majoritatea bucătarilor din Vest o folosesc
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 07:50
Donald Trump a făcut o numire importantă în consiliul DOGE condus de Elon Musk
-
astăzi, 07:23
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 1034. Zelenski cere diplomaţilor să modeleze opinia publică din străinătate cu privire la aderarea Ucrainei la NATO / Trump aşteaptă o întâlnire cu Putin pentru a încheia războiul