Tribunalul Bucureşti judecă marţi cererea de arestare preventivă a lui Mario Iorgulescu

  • Magistraţii Tribunalului Municipiului Bucureşti (TMB) ar putea decide, marţi, dacă admit cererea procurorilor de arestare preventivă a lui Mario Iorgulescu
  • Acesta e acuzat de omor şi conducerea unui vehicul sub influenţa alcoolului sau altor substanţe.
Urmărește
1215 afișări
Imaginea articolului Tribunalul Bucureşti judecă marţi cererea de arestare preventivă a lui Mario Iorgulescu

Cererea procurorilor de arestarea preventivă a lui Mario Iorgulescu, judecată marţi de TMB

Iniţial, dosarul a ajuns pe masa judecătorilor pe 17 februarie, însă aceştia au amânat luarea unei decizii până marţi.

Potrivit procurorilor, Mario Iorgulescu a condus beat şi drogat, în data de 8 septembrie 2019 şi a produs un accident în urma căruia un bărbat a murit. Acesta nu a oprit la semafor şi a condus cu o viteză de 162 de kilometri pe oră, deşi limita legală era 50 de kilometri pe oră.

„Pe fondul unei crize de gelozie şi într-o stare de furie, având o alcoolemie de 1,96 g/l şi fiind sub influenţa cocainei, intenţionând să se deplaseze din sat Gulia, com. Tărtăşeşti, spre un club din Parcul Herăstrău, mun. Bucureşti, inculpatul Iorgulescu Gino-Mario a condus autoturismul (...) cu o viteză ce depăşea cu mult viteza legală de 50 km/h în localitate, pătrunzând pe culoarea roşie a semaforului cu viteza de 145 km/h în intersecţia dintre Şos. Chitilei şi str. Teodor Neagoe, accelerând până la 162 de km/h în momentul în care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteză redusă pe banda I, urcând vehiculul cu partea stângă pe un scuar, apăsând la maximum pedala de acceleraţie la un vehicul echipat cu un motor ce dezvoltă 700 de cai putere, pătrunzând pe contrasens şi intrând în coliziune frontală, la ora 03:02:39, la viteza de 143 km/h, cu autoturismul marca Audi, condus de victima V. D.-A., care a decedat pe loc, toate acestea în condiţiile în care, din momentul în care a pătruns în intersecţie pe culoarea roşie a semaforului, inculpatul nu a acţionat frâna, iar în momentul coliziunii pedala de acceleraţie era apăsată la maximum”, scriu procurorii.

Aceştia spun că procedând în acest fel, Mario Iorgulescu „a fost indiferent faţă de urmările acţiunilor sale, pe care le-a prevăzut, punând în pericol participanţii la trafic, lăsând producerea sau evitarea unei coliziuni pe seama hazardului şi astfel ucigând-o pe victimă cu intenţie indirectă”.

Din 23 septembrie Mario Iorgulescu a fost dus la o clinică din Italia, pentru că şi el a fost rănit grav în urma impactului. Acesta a fost externat şi preluat de un institut de reabilitare psihiatrică din Italia. Ulterior, în 31 octombrie, a fost internat la o altă clinică din Italia, unde se află şi în prezent.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici