Prima pagină » Coronavirus » Mitul creşterii natalităţii după pandemie, spulberat de vânzările de prezervative

Mitul creşterii natalităţii după pandemie, spulberat de vânzările de prezervative

Mitul creşterii natalităţii după pandemie, spulberat de vânzările de prezervative
Teona Tomoiaga
25 apr. 2020, 17:58, Social
Mall-urile sunt închise, în parcuri nu ai voie să te plimbi, barurile şi restaurantele au lacătul pe uşă, iar de mers la un meci sau la un concert nici nu mai vorbim. Criza coronavirusului ţi-a schimbat radical viaţa socială, dar şi obiceiurile. Unele voci spun chiar că, în urma acestei pandemii, va creşte natalitatea, însă vânzările de prezervative contrazic această teorie.
 
”În România, vânzările de prezervative s-au dublat faţă de anul trecut, de la începutul stării de urgenţă”, spun reprezentanţii eMag.
 
”Vânzările unităţilor de prezervative Durex cresc în fiecare an, în intervalul 6-8%. Am observat, într-adevăr, că rezultatele vânzărilor din martie sunt mai mari, în comparaţie cu anul trecut, dar nu putem spune dacă este vorba de consum real sau de o măsură de stocare din cauza izolării impuse. Şi vânzările online s-au intensificat în situaţia actuală, deoarece observăm traficul online mai mare în general”, spun eprezentanţii Reckitt Benckiser, compania care produce prezervativele Durex.
 
Unii sociologi spun că, în perioada izolării, oamenii caută mai multă intimitate emoţională cu partenerul, astfel că există un motiv în plus pentru creşterea vânzărilor de prezervative.