Anisie cere profesorilor să realizeze lecţii video, anunţând că suportul tehnic este asigurat de TVR
Ministrul Educaţiei, Monica Anisie, a scris, miercuri dimineaţa, pe Facebook, că le cere profesorilor să realizeze lecţii video, anunţând că suportul tehnic este asigurat în mod gratuit de televiziunea publică.
Unităţile de învăţământ sunt închise, începând de miercuri până în data de 22 martie, ca o măsură de prevenire a răspândirii infecţiilor cu noul coronavirus.
„Inspectoratele Şcolare Judeţene şi Casele Corpului Didactic, susţinute prin infrastructura proiectului „Curriculum relevant, educaţie deschisă pentru toţi”, CRED, au posibilitatea de a încărca în cloud (spaţiu virtual de stocare) resurse educaţionale deschise, care pot fi accesate de către toţi elevii şi profesorii din România. În vedere continuării procesului didactic facem un apel la cadrele didactice să contribuie la creşterea numărului de resurse care vor fi accesibile la adresa red.educred.ro. Acestea pot fi încărcate direct, de către profesorii care au conturi pe platformă (de tipul @educred.ro) sau cu ajutorul experţilor de e-learning angajaţi în cadrul proiectului (lista acestora are acoperire naţională şi este publicată pe site-ul ministerului – http://s9.ro/14lt”, scrie Anisie, pe Facebook.
Având în vedere faptul că proiectul CRED se adresează cadrelor didactice din învăţământul primar şi gimnazial, Ministerul Educaţiei şi Cercetării are în vedere activarea resurselor utilizate în cadrul proiectului ROSE dedicate învăţământului secundar şi crearea unui canal youtube dedicat liceenilor.
„Ne dorim implicarea profesorilor pentru realizarea de lecţii video. Suportul tehnic este asigurat în mod gratuit, în cadrul unui parteneriat semnat cu Televiziunea Română. Exprimarea interesului pentru realizarea de conţinut video se face prin completarea formularului accesând următorul link: (http://s9.ro/14lu). Este nevoie de implicarea fiecăruia dintre noi şi de încurajarea elevilor să fie în contact cu învăţarea de zi cu zi!”, mai scrie ministrul Educaţiei.