- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (18.11.2017, 10:32)
- Nicolae Oprea
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Un proiect vechi de aproape 10 ani ar putea deveni realitate: amenajarea "Bulevardul Liniei", care ar decongestiona traficul într-una dintre cele mai aglomerate zone, în discuţii la Primăria Capitalei
Un proiect vechi de aproape 10 ani, care prevede construirea unei noi artere de circulaţie, denumită „Bulevardul Liniei”, în cartierul Militari, este analizat de specialiştii din departamentul de infrastructură al Primăriei Municipiului Bucureşti.
Urmărește
5662 afișări
Un proiect vechi de aproape 10 ani ar putea deveni realitate: amenajarea "Bulevardul Liniei", care ar decongestiona traficul într-una dintre cele mai aglomerate zone, în discuţii la Primăria Capitalei
Unul dintre cele mai aglomerate bulevarde din Capitală - Iuliu Maniu - ar putea fi decongestionat. Acest lucru ar fi posibil prin amenajarea unei artere de circulaţie care să preia traficul de pe bulevardele Timişoara şi Iuliu Maniu.
Primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, împreună cu ministrul Transporturilor, Felix Stroe, au semnat, recent, un protocol de trecere a mai multor terenuri de la Transporturi la PMB, printre care şi Strada Liniei.
În prezent, pe această stradă, aflată la graniţa dintre cartierele Militari şi Drumul Taberei, şi care trece printre bulevardele Iuliu Maniu şi Timimişora, se găseşte o linie de cale ferată, dezafectată. Chiar dacă este trecută în acte ca fiind o stradă, accesul pe o bună parte de pe această arteră este extrem de îngreunat de prezenţa gunoaielor care nu au mai fost curăţate de ani buni.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Președinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot și pune ștampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăți că exiști
-
Istoria alegerilor prezidenţiale din România: de la căderea comunismului la democraţia europeană
-
Gala ZF 26 de ani. Gerard Baker, bancher, jurnalist, editor global WSJ: Alegerea lui Trump în SUA reprezintă un moment transformaţional prin care ordinea mondială liberală este răsturnată. Ce înseamnă votul pentru Trump pentru Europa, pentru România şi pentru războiul din Ucraina?
-
Alegeri prezidenţiale 2024: Cine sunt cei 13 candidaţi în cursa pentru Cotroceni şi care sunt programele lor politice propuse
Practic, din cauza procedurilor birocratice, această arteră este în prezent o „linie moartă”, dar care are lăţimea necesară pentru a putea fi transformată într-un bulevard, ce ar putea trage foarte mult din traficul infernal de pe Iuliu Maniu.
„Deocamdată suntem doar la nivel de discuţii, pentru că tocmai au fost începute procedurile de transferare a terenurilor la primărie. Este un proiect foarte important, mai ales că este vorba de unul care ar fluidiza traficul din Bucureşti. Dar, repet, sunt mulţi paşi de parcurs. Trebuie să vedem exact, pe hârtie, să analizăm dacă se poate realiza sau dacă în calea investiţiei vor fi obstacole, precum exproprieri. Proiectul este la nivel de discuţie”, a declarat, pentru Mediafax, viceprimarul Capitalei, Aurelian Bădulescu.
De altfel, obstacolele pe care le menţionează reprezentantul PMB se pot observa cu uşurinţă la faţa locului, acolo unde, foarte aproape de calea ferată dezafectată există câteva construcţii şi proprietăţi precum terase, blocuri noi şi chiar mall-ul Afi Cotroceni, iar prezenţa lor va îngreuna foarte mult procesul de proiectare şi ulterior de construire a arterei.
Potrivit unui răspuns trimis Mediafax de către către reprezentanţii PMB, dacă va fi construită, artera ar urma să plece din zona Palatul Cotroceni – Răzoare şi ar urma să ajungă, cel mai probail, în Şoseaua de Centură a Bucureştiului.
„Dupa finalizarea tuturor procedurilor legale de transfer, pe acest teren PMB va construi o arteră de penetraţie Strada Liniei - Bdul Geniului”, se arată în răspunsul municipalităţii.
În prezent, în Capitală există în desfăşurare construierea drumului expres „Penetraţie Splai – Autostrada Bucueşti –Piteşti”, care presupune crearea unei ale ieşiri din Capitală, pe A1, în afară de Bulevardul Iuliu Maniu.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Cu cât ești mai dezamăgit, cu atât trebuie să mergi duminică la vot și să pui ștampila exclusiv pe alb!
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe