Măştile pentru faţă ale trupelor rock care erau asociate în trecut cu o imagine negativă acum sunt la mare căutare

Publicat: 22 04. 2020, 17:17
Actualizat: 02 07. 2020, 20:38

Trupa My Chemical Romance a scos la vânzare un stoc de măşti pe care le concepuse cu mult înainte de startul pandemiei, pentru un show care nu a mai avut loc. Acum, măştile sunt vândute în interes caritabil, pentru un fond dedicat angajaţilor din industria muzicii care şi-au pierdut slujbele din cauza crizei provocate de pandemia de COVID-19.

Membrii formaţiei au ţinut însă să sublinieze că măştile din pânză oferă o protecţie minimă celor care le-ar purta.

Megadeth oferă măşti cu mascota ei, Vic Rattlehead, oricărei persoane care face o comandă în magazinul online, o parte din încasări fiind donată, potrivit BBC.

De asemenea, măşti chirurgicale cu logoul Korn au fost disponibile pe site-ul oficial al formaţiei, dar stocul a fost epuizat. Membrii formaţiei au promis că vor aduce un nou stoc.

Industria de merchandising, evaluată la 3,5 miliarde de dolari anul trecut, a răspuns rapid cererii de măşti pentru faţă.

Dacă iniţial măştile pentru faţă erau asociate cu o imagine negativă, a fricii, în prezent sunt un accesoriu obligatoriu şi mulţi estimează că vor deveni un accesoriu şi în modă, similar bandanelor folosite în festivaluri de fani pentru a se proteja de praf.

Potrivit Centrului European pentru Control al Bolilor, măştile refolosibile, fabricate din pânză, nu numai că oferă un nivel de protecţie scăzut, dar pot creşte riscul de infectare.