- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
UPDATE:Orange: Amenda CJPC Cluj, disproporţionată faţă de gravitatea faptei şi eventualul prejudiciu
(adaugă date de background, în ultimele trei paragrafe)
Amenda primită de Orange România de la Protecţia Consumatorului Cluj, de 10.000 de lei, pentru suspendarea unor cartele înainte de expirarea perioadei de valabilitate, este disproporţionată în raport cu gravitatea faptei, dar şi cu eventualul prejudiciu adus clienţilor, apreciază compania.
"Sancţiunea a fost aplicată ca urmare a primirii a două reclamaţii individuale ale unor clienţi prepay. Orange România a acţionat cu bună credinţă şi a depus toate eforturile pentru remedierea situaţiei apărute, iar clienţilor le-au fost reconectate numerele în cel mai scurt timp posibil. (...) În aceste condiţii, întrucât considerăm că sancţiunea este disproporţionată cu gravitatea faptei dar şi cu eventualul prejudiciu adus clienţilor, ne rezervăm dreptul de a contesta această măsură în instanţă", arată Orange într-o declaraţie de presă remisă la solicitarea MEDIAFAX.
Compania de telefonie mobilă a fost amendată cu 10.000 de lei de Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (CJPC) Cluj pentru comportament incorect cu consumatorii, după suspendarea unor cartele înainte de expirarea perioadei de valabilitate.
"La baza acestui comportament incorect al operatorului economic au fost probleme de ordin tehnic, asumate de către reprezentanţii acestuia. Astfel, consumatorii, deşi au plătit pentru aceste servicii, s-au aflat în imposibilitatea utilizării resurselor alocate la activarea opţiunilor, fiindu-le lezate interesele economice", se arată într-un comunicat transmis marţi de CJPC Cluj.
Conform sursei citate, de la începutul anului şi până în prezent împotriva Orange au fost înregistrate peste 50 de reclamaţii, vizând modalitatea de reziliere înaintea expirării perioadei contractuale, neconformităţile semnalate la terminalele mobile achiziţionate şi facturarea eronată a serviciilor.
Orange România, din grupul France Telecom, este unul dintre principalii operatori telecom de pe piaţa locală.
La sfârşitul lunii martie, compania avea 10,274 milioane de clienţi, cu 5% mai puţini faţă de nivelul de la aceeaşi dată din 2010.
Veniturile Orange România au scăzut în primul trimestru cu 6%, la 222 milioane euro, de la 237 milioane euro în aceeaşi perioadă a anului trecut, din cauza condiţiilor economice dificile, a anunţat France Telecom la începutul lunii mai.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Călin Georgescu și soția sa, Cristela Georgescu, s-au adresat criticilor: „Nu putem să stăm în genunchi decât în fața lui Dumnezeu”
-
NEWS ALERT Israelul a aprobat acordul de încetare a focului în Liban
-
Călin Georgescu a intrat LIVE cu soţia şi a spus că astăzi se duce o luptă a "Arhanghelului Mihail cu Satana" în momentul în care vorbea de adversarii politici
-
Noi proteste anti-Georgescu şi anti-fascism în Bucureşti şi marile oraşe din ţară. Se strigă: „Legiunea nu face naţiunea” / „Nu votaţi un dictator, tinerii vă cer în cor”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO