„Cel de al doilea utilaj de dimensiuni agabaritice care va fi folosit pentru execuţia lucrărilor de structură de rezistenţă pentru Lotul 1.1: 1 Mai – Tokio a ajuns în România, prin portul Constanţa-Agigea. TBM-ul a sosit într-un singur transport maritim, segmentat în părţi componente”, anunţă Metrorex.
Utilajul are o greutate de peste 670 de tone.
„Împreună cu scutul sosit la începutul lunii septembrie a.c., noul utilaj va fi utilizat pentru a excava tunelul pentru secţiunea de sud al noii magistrale de metrou, între staţiile 1 Mai şi Tokyo. Lotul 1.1 reprezintă secţiunea cuprinsă între staţiile 1 Mai (existentă) – Tokyo (inclusiv; zona Aeroport Băneasa, IKEA) şi are un traseu de 6,6 km. Acesta cuprinde şase staţii: 1 Mai (existentă), Pajura, Expoziţiei, Piaţa Montreal, Gara Băneasa, Aeroport Băneasa, Tokyo; de asemenea, traseul Lotului 1.1 cuprinde şi şase interstaţii: 1 Mai – Pajura, Pajura – Expoziţiei, Expoziţiei – Piaţa Montreal, Piaţa Montreal – Gara Băneasa, Gara Băneasa – Aeroport Băneasa, Aeroport Băneasa – Tokyo”, se arată în finalul anunţului.