Vezi aici ghidul consumatorului isteţ

Aţi cumpărat un produs care s-a defectat sau aţi încheiat un contract de servicii care nu funcţionează aşa cum vi s-a promis? Acestea sunt cele câteva lucruri pe care le puteţi reclama. Există opt drepturi principale pe care le aveţi, în calitate de consumator, atunci când semnaţi un contract cu operatorii economici, informează Evenimentul Zilei.

Urmărește
461 afișări
Imaginea articolului Vezi aici ghidul consumatorului isteţ

Vezi aici ghidul consumatorului isteţ (Imagine: Cristi Vatavu/Mediafax Foto)

1.Libertatea de a lua decizii, la achiziţionarea de produse şi servicii, fără a vi se impune în contracte clauze abuzive care pot favoriza folosirea unor practici incorecte în vânzare, de natură a vă influenţa opţiunea.

2. Trebuie stabilite exact condiţiile de credit şi dobânzile.

Citeşte mai multe pe www.evz.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici