Prima pagină » Social » Strategia eficientă care ar putea salva industria turismului. Clienţii pot avea beneficii serioase când vor pleca în vacanţă

Strategia eficientă care ar putea salva industria turismului. Clienţii pot avea beneficii serioase când vor pleca în vacanţă

Strategia eficientă care ar putea salva industria turismului. Clienţii pot avea beneficii serioase când vor pleca în vacanţă
Alexandru Anghel
21 apr. 2020, 13:46, Social

„Cumpără acum, bucură-te mai târziu” pare a fi motto-ul mai multor hoteluri care pun la bătaie vouchere pentru vacanţele viitoare, a căror valoare creşte în timp. Practic, eşti încurajat să ajuţi industria să treacă de perioada de criză cumpărând „obligaţiuni” la hoteluri.

De exemplu, pe site-ul „Buy Now, Stay Later„, valoarea unui voucher pe care dai acum 100 de dolari (92.16 euro) creşte la 150 de dolari (138.25 euro) după 60 de zile, şi se întâmplă asta pentru fiecare 100 de dolari investiţi.

Un alt site, Hotel Credits, te lasă să cumperi bonuri valorice. Dai 200 de dolari pe un bon care valorează 300 de dolari, bani pe care, după ridicarea restricţiilor, îi vei putea cheltui pentru rezervări la hotelurile listate pe site, dar şi în barurile, restaurantele şi magazinele acestora.

Iniţiatorii ofertelor insistă că reducerile sunt importante şi că nu rişti nimic – primeşti banii înapoi integral dacă hotelul pentru care ai cumpărat voucher s-ar închide între timp.

Măcar avem un motiv în plus să visăm la prima vacanţă post-pandemie.