FOTO Cum arată noul Logan, ce va fi lansat în 2021. Versiune hibridă în premieră, un nou design şi noi componente tehnice

Publicat: 15 05. 2020, 21:29
Actualizat: 10 08. 2020, 11:47
Noul Logan, ce va fi lansat anul viitor, va beneficia de un design îmbunătăţit şi, dat fiind că va include o parte din compenentele tehnice ale noului Clio, ar putea avea în premieră o versiune hibridă, potrivit largus.fr. 
 
La sfârşitul anilor 1990, Renault a conceput proiectul X90 pentru a putea vinde o maşină fiabilă şi ieftină în ţările emergente. Lansat în 2004, Loganul a stârnit rapid un anumit entuziasm, inclusiv în ţările dezvoltate, forţând Renault să-şi ajusteze modelul şi pentru aceste pieţe. Maşina a ajuns în Franţa în 2005. Cincisprezece ani mai târziu, succesul brandului Dacia este incontestabil în Europa, însă Loganul nu se mai bucură de acelaşi succes ca la început. Duster şi Sandero alcătuind cea mai mare parte a vânzărilor Dacia în Europa de Vest. Prin urmare, pentru a cuceri şi pieţe precum Franţa, Logan trebuie reajustat. 
 
 
A treia generaţie de Logan va avea mai multe îmbunătăţiri. Mai întâi la nivel estetic: maşina pe care o ştiam foarte unghiulară la începuturile sale va fi mai fluidă, în special datorită unei linii prelungi ce se termină la portbagaj. În plus, noua versiune va fi puţin mai lungă şi, mai ales, mai largă decât cea actuală: fiind bazat pe noua platformă CMF-B Low Spec, derivată din cea a Renault Clio V, noul Logan va avea componente mai mari. Astfel, va afişa proporţii mai echilibrate.
 
La bord, va avea un aranjament identic cu cel al viitoarei Dacia Sandero. Pe consolă va fi aşezat un ecran tactil mai mare şi mai accesibil privirii şoferului. De aici va putea fi reglat aerul condiţionat şi orice altă funcţie necesară pentru şofat, aşa cum se întâmplă deja pe Duster II.
 
Varianta hibrid
 
Noul Logan va include o parte din elementele tehnice ale noului Clio, ceea ce înseamnă că, în premieră, poate avea o variantă hibridă. Astfel, noului Logan îi poate fi asociat sistemul E-Tech, bazat pe două motoare electrice alimentate de o baterie care oferă o capacitate de 1,2 kWh. Însă, acest motor nu va ajunge sub capota maşinii înainte de 2023 (pentru standardele de emisii Euro 7).
 
Sursa foto : L’argus.fr