- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
WOPA - premiată internaţional pentru design la prestigiosul Red Dot Award, pentru campania de rebranding a Bibliotecii Centrale Universitare „Carol I”
- Este prima distincţie Red Dot primită de o agenţie din România pentru un proiect de branding cultural.
- Până acum, doar 10 astfel de distincţii au fost acordate agenţiilor româneşti în întreaga istorie a competiţiei, pentru diferite alte categorii ale competiţiei.
- Noua identitate vizuală a BCU Carol I este una modernă, orientată spre viitor şi spre noile generaţii care vor promova România pe harta simbolică a lumii.
WOPA - premiată internaţional pentru design la prestigiosul Red Dot Award, pentru campania de rebranding a Bibliotecii Centrale Universitare „Carol I”
Grupul de comunicare WOPA a primit distincţia internaţională de prestigiu Red Dot Award, la categoria Brands & Communication Design 2023, pentru calitatea designului realizat în cadrul campaniei de rebranding dezvoltate pentru Biblioteca Centrală Universitară „Carol I” din Bucureşti (BCUB).
Noua identitate vizuală a instituţiei este o premieră în brandingul instituţional modern: după modelul marilor biblioteci cosmopolite ale lumii, BCUB este prima bibliotecă din ţară care îşi relansează imaginea, pentru creşterea atractivităţii în rândul tinerilor. Din luna mai a acestui an, BCUB are un nou logo şi o nouă signalistică, ce beneficiază de un design contemporan, inspirat atât din elementele arhitecturale originale ale clădirii realizate de arhitectul francez Paul Gottereau, cât şi din elemente grafice ale lumii digitale.
ULTIMELE ȘTIRI
-
SONDAJ Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar: VOTEAZĂ AICI
-
Casele de pariuri din SUA îl consideră favorit la alegeri pe Donald Trump
-
Italia se înarmează. Guvernul intenţionează să cheltuiască 8,2 miliarde de euro pentru achiziţionarea de tancuri
-
Românii ar putea plăti mai puţine taxe pe salariu
„De la semnarea actului de înfiinţare a Fundaţiunii de către Regele Carol I în 1891 şi până în prezent, biblioteca noastră s-a definit drept spaţiu de formare a viitoarelor elite ale României. Pentru că timpul nu stă pe loc, iar generaţiile evoluează, BCUB şi-a propus să devină o instituţie privilegiată în mintea cititorilor, inclusiv prin imaginea pe care o transmite publicului şi ne bucurăm că suntem singura entitate culturală din ţară distinsă internaţional cu prestigiosul Red Dot Award. Aceasta înseamnă că, într-adevăr, am atins cel mai înalt standard de performanţă al unui brand cultural din România şi sperăm ca aceasta să constituie o sursă de inspiraţie pentru utilizatorii şi partenerii noştri instituţionali” declară Mireille Rădoi, director general al Bibliotecii Centrale Universitare „Carol I".
Pornind de la noile elemente ale identităţii vizuale, BCUB îşi întâmpină vizitatorii cu spaţii instagramabile, poziţionate atât la exterior, cât şi în interiorul clădirii, recunoaşte valoarea experienţelor dobândite prin intermediul mediilor digitale şi readuce, astfel, în atenţia publicului valoarea experienţelor multi-senzoriale. BCUB oferă studenţilor, profesorilor şi cercetătorilor acces la cele mai importante baze de date ştiinţifice, precum şi la o colecţie semnificativă de documente tipărite (cărţi, periodice, corespondenţă), alături de o platformă digitală consistentă, iniţiază şi dezvoltă programe de cercetare, organizează conferinţe şi evenimente ce abordează tematici diferite, fiind totodată un loc de dialog şi întâlnire pentru cei preocupaţi să împărtăşească idei şi să realizeze un schimb de cunoaştere.
“Rebranding-ul BCUB este un proiect care ni s-a potrivit şi la care am lucrat cu mare bucurie, pentru că, pe lângă faptul că şi-a propus apropierea publicului tânăr de lectură, a avut ca obiectiv şi transformarea acestei instituţii dintr-o bibliotecă în sensul clasic al cuvântului, într-un spaţiu dedicat unei comunităţi urbane active, care învaţă continuu, face schimb de experienţe, creează şi contribuie cu idei la dezvoltarea societăţii româneşti. Pe de altă parte, aceasta este prima campanie de branding cultural din România care obţine un premiu Red Dot, ceea ce marchează nu doar o victorie pentru Biblioteca Centrală Universitară „Carol I”, ci şi pentru cultura şi creativitatea românească: doar 10 astfel de premii au fost acordate până acum agenţiilor româneşti în întreaga istorie a competiţiei, faţă de Polonia, de exemplu, care a obţinut 108 premii Red Dot. Motiv de ambiţie şi mândrie pentru noi”, a spus Costin Buta, Managing Director al Grupului de Comunicare WOPA.
Biblioteca Centrală Universitară „Carol I” din Bucureşti este una dintre cele mai prestigioase instituţii culturale ale României şi cea mai activă bibliotecă din Bucureşti, care cuprinde la ora de faţă un sediu central alcătuit din 3 corpuri de clădire cu o suprafaţă de 26.000 m2, precum şi 17 filiale, iar clădirea acesteia de pe Calea Victoriei nr. 88 este un punct de reper în inima capitalei.
The Red Dot Design Award este o competiţie internaţională anuală de design, ce premiază de aproape 70 de ani design-ul de produse şi industrial, design-ul de brand şi comunicare, precum şi conceptele de design, în urma evaluării de către un juriu de experţi internaţionali. Competiţia premiază anual trei tipuri de categorii: Product Design, Red Dot Award: Brands & Communication Design şi Red Dot Award: Design Concept.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO