- Home
- Sport
- BUCUREŞTI, (10.07.2014, 15:02)
- Departamentul Sport - Mediafax
ANALIZĂ: Haos în comerţul german după victoria naţionalei, 7-1, cu Brazilia
Mulţi comercianţi germani au vrut să profite de parcursul bun al propriei naţionale la turneul final al Cupei Mondiale pentru a-şi creşte vânzările, dar ultimul meci, scor 7-1, în semifinale, cu Brazilia, a avut un efect de bumerang în ceea ce priveşte profitul, dar şi relaţiile cu clienţii.
![Imaginea articolului ANALIZĂ: Haos în comerţul german după victoria naţionalei, 7-1, cu Brazilia](https://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/1/1/1689/12924116/1/6862963-afp-mediafax-foto-gabriel-bouys.jpg?width=560)
ANALIZĂ: Haos în comerţul german după victoria naţionalei, 7-1, cu Brazilia (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Publicaţia Der Westen a prezentat mai multe situaţii neobişnuite înregistrate după victoria la scor a "nationalmannschaft". Astfel, magazinul online de piese auto Kfzteile24.de a promis înaintea competiţiei o reducere a preţului produselor cu 5 la sută pentru fiecare gol marcat de Germania pe meci. Până în semifinale nu au fost probleme, chiar şi în cazul victoriei cu 4-0 din meciul cu Portugalia, din faza grupelor.
Însă scorul de 7-1 înregistrat de elevii lui Joachim Low a fost prea mare nu numai pentru brazilieni, ci şi pentru magazinul respectiv. Clienţii au intrat imediat pe site pentru a beneficia de ofertă şi au constat, cu surprindere, că preţurile fuseseră crescute, chiar şi cu 20 la sută. Ei şi-au manifestat nemulţumirea pe pagina de facebook a companiei şi pe bloguri, unde au fost prezentate imagini cu preţurile dinaintea şi după partida de marţi, de la Belo Horizonte. De asemenea, link-ul care trimite spre Kfzteile24 de pe portalul de "chilipiruri" mydealz.de nu a funcţionat întreaga zi de miercuri.
Un alt magazin online, de produse alimentare naturiste, a promis un discount de 10 la sută pentru fiecare gol diferenţă de scor. Se puteau face comenzi până a doua zi la ora 23.59, însă site-ul nu a putut fi accesat, iar la relaţii cu clienţii nu a răspuns nimeni, toată ziua de miercuri.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ionuţ Costea a fost eliberat, după ce fusese reţinut în Turcia
-
Bloomberg: Administraţia Trump pregăteşte dezvăluirea planului de încetare a războiului din Ucraina
-
Victor Ponta, întrebat dacă se aşteaptă să fie dat afară din PSD: Îmi asum tot ceea ce fac / Nu exclude o colaborare cu Călin Georgescu
![](http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/1/1/1689/12923136/1/bahrain-afp.jpg?height=75)
Lanţul de magazine de panificaţie Busch le-a oferit clienţilor o chiflă gratuită pentru fiecare gol marcat de Germania. Scorul de 7-1 a depăşit capacitatea acestor comercianţi, dar ei au găsit repede o soluţie pentru a nu-i nemulţumi pe clienţi, oferindu-le acestora vauchere pentru viitoarele cumpărături.
Un local a promis o băutură gratuită pentru fiecare gol marcat, dar socoteala a relevat neprofitabilitatea iniţiativei: şapte goluri - şapte băuturi pentru cei 300 de clienţi aflaţi în braserie la acea oră.
Organizatorii Marelui Premiu de Formula 1 al Germaniei au oferit o reducere a preţului biletelor cu 11 euro pentru fiecare gol marcat de naţionala lui Joachim Low în semifinala CM cu Brazilia, astfel că discountul a devenit de 77 de euro după scorul de 7-1.
Potrivit revistei germane Auto Motor und Sport, reducerea se aplică la şase categorii de bilete pentru întregul week-end, cu preţuri normale cuprinse între 265 şi 515 euro, şi pentru două categorii de bilete pentru duminică, ziua cursei, cu preţuri de 245 şi 295 de euro.
Germania a învins, marţi, la Belo Horizonte, Brazilia, cu scorul de 7-1, în prima semifinală a Cupei Mondiale de fotbal, scor care probabil l-a surprins pe iniţiatorul campaniei, a comentat sursa citată.
Jorn Teske, şeful Departamentului de marketing, a recunoscut că nu se aştepta la şapte goluri, mai ales că din ofertă fuseseră excluse golurile marcate din penalti.
Cu toate acestea, campania continuă urmând a exprira în această seară, pentru că valabilitatea ei a fost stabilită iniţial la 48 de ore de la finalul meciului Brazilia - Germania.
Biletele pot fi comandate prin telefon sau prin e-mail, numai cu parola "Germania câştigă".
Marele Premiu de Formula 1 al Germaniei va avea loc între 18 şi 20 iulie, pe circuitul de la Hockenheim.
![](https://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/1/1481/21328/22680743/3/9-blocuri.jpg?width=110)
![](https://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/1/1481/21328/22678659/6/7-dji-0538-hdr.jpg?width=110)
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
![](http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/1/1481/10386/22669374/1/video.jpg?width=200)
![](http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/401/341/5531/22680040/2/pavel-churiumov-321968-unsplash.jpg?width=200)
![](http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/2921/35768/22283181/1/ghsmfrmw0aisejn.jpg?width=200)
![](/images/pixel.png)
PROSPORT.RO
![](https://feeds.gandul.info/uploads/2025/02/a4-1738784618.jpg?width=200)
CANCAN.RO
![](https://feeds.gandul.info/uploads/2025/02/minerva2-1738783852.jpg?width=200)
GANDUL.RO
![](http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/2961/35615/19854212/1/7458985-mediafax-foto-andreea-alexandru.jpg?width=200)
![](https://cnt.m.ro/c.gif?id=12924116&pid=1)
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe