- Home
- Sport
- BUCUREŞTI, (10.07.2014, 15:02)
- Departamentul Sport - Mediafax
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
ANALIZĂ: Haos în comerţul german după victoria naţionalei, 7-1, cu Brazilia
Mulţi comercianţi germani au vrut să profite de parcursul bun al propriei naţionale la turneul final al Cupei Mondiale pentru a-şi creşte vânzările, dar ultimul meci, scor 7-1, în semifinale, cu Brazilia, a avut un efect de bumerang în ceea ce priveşte profitul, dar şi relaţiile cu clienţii.
Urmărește
8068 afișări
ANALIZĂ: Haos în comerţul german după victoria naţionalei, 7-1, cu Brazilia (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Publicaţia Der Westen a prezentat mai multe situaţii neobişnuite înregistrate după victoria la scor a "nationalmannschaft". Astfel, magazinul online de piese auto Kfzteile24.de a promis înaintea competiţiei o reducere a preţului produselor cu 5 la sută pentru fiecare gol marcat de Germania pe meci. Până în semifinale nu au fost probleme, chiar şi în cazul victoriei cu 4-0 din meciul cu Portugalia, din faza grupelor.
Însă scorul de 7-1 înregistrat de elevii lui Joachim Low a fost prea mare nu numai pentru brazilieni, ci şi pentru magazinul respectiv. Clienţii au intrat imediat pe site pentru a beneficia de ofertă şi au constat, cu surprindere, că preţurile fuseseră crescute, chiar şi cu 20 la sută. Ei şi-au manifestat nemulţumirea pe pagina de facebook a companiei şi pe bloguri, unde au fost prezentate imagini cu preţurile dinaintea şi după partida de marţi, de la Belo Horizonte. De asemenea, link-ul care trimite spre Kfzteile24 de pe portalul de "chilipiruri" mydealz.de nu a funcţionat întreaga zi de miercuri.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: În 2025, știi ce ai de făcut. Să nu dormi! Ai de schimbat Constituția. Vot electronic, direct. În Postul Paștelui vei vota un Președinte Independent!
-
Masacrul din New Orleans, catalogat drept atac terorist; şeful poliţiei confirmă intenţia
-
Franţa îşi pierde influenţa în Africa. Încă o ţară a anunţat retragerea trupelor franceze
-
Transnistria fără căldură şi apă caldă după oprirea gazului rusesc
Un alt magazin online, de produse alimentare naturiste, a promis un discount de 10 la sută pentru fiecare gol diferenţă de scor. Se puteau face comenzi până a doua zi la ora 23.59, însă site-ul nu a putut fi accesat, iar la relaţii cu clienţii nu a răspuns nimeni, toată ziua de miercuri.
Citeşte şi:
FORMULA 1: Campanie de marketing la Hockenheim, devenită păguboasă după victoria Germaniei cu 7-1
Lanţul de magazine de panificaţie Busch le-a oferit clienţilor o chiflă gratuită pentru fiecare gol marcat de Germania. Scorul de 7-1 a depăşit capacitatea acestor comercianţi, dar ei au găsit repede o soluţie pentru a nu-i nemulţumi pe clienţi, oferindu-le acestora vauchere pentru viitoarele cumpărături.
Un local a promis o băutură gratuită pentru fiecare gol marcat, dar socoteala a relevat neprofitabilitatea iniţiativei: şapte goluri - şapte băuturi pentru cei 300 de clienţi aflaţi în braserie la acea oră.
Organizatorii Marelui Premiu de Formula 1 al Germaniei au oferit o reducere a preţului biletelor cu 11 euro pentru fiecare gol marcat de naţionala lui Joachim Low în semifinala CM cu Brazilia, astfel că discountul a devenit de 77 de euro după scorul de 7-1.
Potrivit revistei germane Auto Motor und Sport, reducerea se aplică la şase categorii de bilete pentru întregul week-end, cu preţuri normale cuprinse între 265 şi 515 euro, şi pentru două categorii de bilete pentru duminică, ziua cursei, cu preţuri de 245 şi 295 de euro.
Germania a învins, marţi, la Belo Horizonte, Brazilia, cu scorul de 7-1, în prima semifinală a Cupei Mondiale de fotbal, scor care probabil l-a surprins pe iniţiatorul campaniei, a comentat sursa citată.
Jorn Teske, şeful Departamentului de marketing, a recunoscut că nu se aştepta la şapte goluri, mai ales că din ofertă fuseseră excluse golurile marcate din penalti.
Cu toate acestea, campania continuă urmând a exprira în această seară, pentru că valabilitatea ei a fost stabilită iniţial la 48 de ore de la finalul meciului Brazilia - Germania.
Biletele pot fi comandate prin telefon sau prin e-mail, numai cu parola "Germania câştigă".
Marele Premiu de Formula 1 al Germaniei va avea loc între 18 şi 20 iulie, pe circuitul de la Hockenheim.
Citește pe alephnews.ro: Elon Musk stârnește speculații după ce și-a schimbat numele în Kekius Maximus pe X
Citește pe www.zf.ro: Dragoş Damian, Terapia Cluj: No, amu gata! Gata cu văicăreala, cu bocetele şi cu plânsetele! Sunteţi oameni de afaceri puternici, va faceţi de ruşine! Hai, la muncă în 2025, avem multă treabă!
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Care este cel mai nesănătos aliment din lume, pe care foarte mulţi români îl mănâncă în fiecare zi fără să ştie
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Revelion de COȘMAR pentru Brigitte Pastramă! Ce a pățit când a ajuns cu Florin, soțul ei, la locație
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe