ANALIZĂ MEDIAFAX MONITORIZARE: Adrian Mutu, învingător la puncte în "meciul din online" cu Lucian Bute

Cel mai mediatizat sportiv român al anului 2011, în mediul online, a fost Adrian Mutu, atacantul celor de la Cesena având 22.535 de menţiuni din totalul de 169.709 luate în considerare de o analiză Mediafax Monitorizare.

Urmărește
479 afișări
Imaginea articolului ANALIZĂ MEDIAFAX MONITORIZARE: Adrian Mutu, învingător la puncte în "meciul din online" cu Lucian Bute

ANALIZĂ MEDIAFAX MONITORIZARE: Adrian Mutu, învingător la puncte în "meciul din online" cu Lucian Bute (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Foarte aproape de Mutu s-a aflat pugilistul Lucian Bute, care a avut 21.481 de referiri (12,7% din totalul surselor luate în calcul).

Monitorizarea a fost realizată pe site-uri, bloguri, conturi de Twitter şi pagini publice de Facebook - în total, circa 57.000 de surse online în limba română urmărite de Mediafax Monitorizare.

Pe locul al treilea în clasament, cu 7,1%, se află fotbalistul Cristian Chivu, urmat de Mihai Costea, cu 5,4%. Următoarele două locuri sunt rezervate tenisului, Horia Tecău şi Victor Hănescu având fiecare un procent de mediatizare de 5%.

Ultimele patru locuri din Top 10 revin fotbalului, Florin Costea cu 4,6%, Adrian Cristea cu 4,5%, Ciprian Marica cu 4,4% şi Bogdan Stancu cu 4,4% având peste 7.000 de menţiuni în sursele monitorizate.

Cum era de aşteptat, sportul cu cei mai mulţi reprezentanţi în clasament este fotbalul, cu şapte reprezentanţi în Top 10. Urmează tenisul, unde se observă o creştere în popularitate datorită rezultatelor din ultima perioadă.

Şi boxul a fost foarte mediatizat, aproape exclusiv datorită performanţelor campionului mondial IBF, Lucian Bute, sursele de informare online acordând o atenţie ridicată acestui sport în 2011.

Analiza a luat în calcul mediatizarea a 25 de sportivi români, dintre care 16 fotbalişti şi 9 din alte sporturi: Adrian Mutu, Adrian Cristea, Bănel Nicoliţă, Bogdan Stancu, Ciprian Marica, Costel Pantilimon, Cristian Chivu, Daniel Coman, Daniel Pancu, Florin Costea, Gabriel Torje, Ianis Zicu, Marius Niculae, Mihai Costea, Mihai Neşu, Nicolae Dică, Alina Dumitru (judo), Ana Maria Brânză (scrima), Cristina Neagu (handbal), Horia Tecău (tenis), Lucian Bute (box), Monica Niculescu (tenis), Sorana Cîrstea (tenis), Sandra Izbaşa (gimnastică) şi Victor Hănescu (tenis).

Pentru sintagmele analizate, site-urile au generat cea mai mare parte a vizibilităţii, având o pondere de 87% în mediatizare. Ierarhia categoriilor de surse online din acest punct de vedere este completată de Twitter - 7%, bloguri - 4% şi Facebook - 2%.

Mediafax Monitorizare monitorizează în prezent toate categoriile de surse online: presă, dar şi social media. Astfel, agenţiile de PR şi specialiştii în comunicare din companii pot afla ce se scrie despre brandurile sau produsele lor pe aproape 57.000 de surse.

Mediafax Monitorizare este primul serviciu românesc de monitorizare profesionistă a presei, lansat în 1998. În prezent, Mediafax Monitorizare furnizează rapoarte zilnice şi analize de imagine unui portofoliu de circa 250 de clienţi corporate şi instituţionali. Rapoartele zilnice, ce pot fi accesate de clienţi prin intermediul contului individual de pe www.monitorizare.mediafax.biz, conţin toate materialele jurnalistice în care se regăsesc cuvintele-cheie definite de aceştia şi includ copii scanate ale articolelor din presa scrisă, înregistrările programelor de ştiri radio şi TV şi linkuri spre articolele sau postările online. La rândul lor, analizele media evaluează acoperirea mediatică înregistrată de clienţi şi de concurenţii lor sau felul în care presa a reflectat temele de actualitate din industria în care aceştia activează. Mediafax Monitorizare deţine un certificat de conformitate cu standardul ISO 9001:2008 pentru sistemul său de management al calităţii.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici