Marca unui as: Roger Federer şi-a recuperat în instanţă logo-ul personal, după un proces de durată cu Nike
Dupa ce, acum doi ani, Roger Federer şi-a încheiat parteneriatul cu Nike, şi-a pierdut marca RF.
Chiar dacă elveţianul nu îşi făcea deloc griji cu privire la logo, a trecut ceva timp până când l-a recâştigat. Tenro AG, compania care se ocupă de drepturile de imagine ale lui Federer, a achiziţionat drepturile de folosire a mărcii RF de la Nike.
Ce ramane incert este momentul în care acest logo se va întoarce pe echipamentul de tenis al fostului numar 1 mondial. Cel mai probabil, marca o să fie folosită pentru o nouă linie de adidaşi.
FEDERER: Hei! Roger aici. Sper că sunteţi bine cu toţii. Am nişte super veşti pe care vreau să le impart cu voi. Oh-oh. Nu e nimic în cutie. Dar nu sunt singur pe canapea. Corect! Şepcile noastre s-au întors. Uitaţi-vă la ele! Trebuie să le punem în cutie. Vor fi disponibile şi pentru voi curând. Priviţi – „Roger”. Scrie „Roger” pe spate, cu logo-ul Uniqlo, cu logo-ul RF. Şi apoi, bineînţeles, logo-ul ăsta. Să vedem dacă îmi vine. Cum arăt? Sunt gata pentru voi! Aveţi grijă de voi! Pa!
??#RFcapisback @UQAmbassadors
For more information go to: https://t.co/OQpC6qXiIr pic.twitter.com/wZOz7HhEsE
AUTOR: Cristian Munteanu