Una dintre ideile principale din spatele alianţei dintre FC Barcelona şi partenerul său este de a aduce fotbalul şi muzica împreună pentru a se conecta cu noi audienţe din întreaga lume.
Deoarece ambele sunt capabile să aducă oamenii împreună şi să entuziasmeze fanii, pentru prima dată, echipa masculină de fotbal va intra pe teren pentru El Clásico-ul de duminică purtând un tricou cu logo-ul unui artist de renume internaţional – rapperul şi cântăreţul Drake, câştigător a 4 premii Grammy şi primul care a depăşit 50 de miliarde de stream-uri pe respectiva reţea.
Astfel, pe 16 octombrie, cei ce vor urmări meciul cu Real Madrid vor vedea silueta unei bufniţe – logo-ul mărcii cântăreţului canadian.
Acest tip de schimb pe partea din faţă a tricoului este programat să se întâmple mai des pe măsură ce sezonul avansează.
Prin includerea logo-ului lui Drake pe partea din faţă a tricoului, Barça şi partenerul său îşi propun să celebreze faptul că artistul a devenit primul care a ajuns la 50 de miliarde de difuzări ale melodiilor sale pe platformă.
Drake – care şi-a arătat deja preferinţa pentru Barça purtând tricoul – este autorul unor albume precum ‘Take Care’ sau ‘Certified Lover Boy’ . El este numărul 1 în cele mai importante topuri din întreaga lume şi a obţinut peste 275 de premii de-a lungul carierei sale, inclusiv patru premii Grammy, considerate una dintre principalele distincţii internaţionale pentru muzică.
Ca parte a iniţiativei de recunoaştere a realizărilor cântăreţului, echipa lui Xavi va purta o versiune specială a tricoului în timpul încălzirii dinaintea meciului, cu numele DRAKE şi numărul 50 pe spate.
Barca may not be at its best sporting wise but there is something about this club which magnets all the biggest business endorsements in the world and everyone wants to have their name associated with them.#FCBarcelona #drake #SpotifyPlaylist https://t.co/WGSgJFVujf
— Romil Navlani (@romilnavlani10) October 14, 2022