„Ce pedală apăs cel mai des cu piciorul!?”. Interviu-fulger cu Vlad Stănescu, pilot de drift. Cel mai important sfat pentru cei care vor să-şi pună maşina „de-a latu'”
A plătit 500 de euro pe un BMW pe care l-a modificat total, iar acum a ajuns la o investiţie totală de peste 50.000 de euro în maşina cu care concurează. „Se porneşte de la o caroserie de bază, asta e la alegere, în funcţie de gusturi. În România, cele de BMW sunt cele mai accesibile.
O maşină de drift se modifică total, din faţă până în spate. Maşina de drift are un sistem de virare mult mai agresiv. Asta ne permite să păstrăm driftul pe traseele de derapaj. Roţile din faţă trebuie să depăşească unghiul normal de virare”, spune Vlad pentru ProSport.
Pentru a prefaţa un material amplu cu tip curajos şi inventiv, ProSport vi-l prezintă pe Vlad Stănescu pe repede-înainte, în 140 de secunde.
Care e cea mai puternică maşină pe care ai condus-o?
Asta!
Cât te costă pe lună această pasiune?
E un cost estimat pe etapă, undeva la 3.000 de euro.
Maşinile sau fetele? Pe care le iubeşti mai cu patimă?
Maşinile, pentru că am o prietenă care e mereu lângă mine.
Îţi mai aduci aminte primul drift reuşit ca la carte?
Da, a fost undeva prin Suceava, în anul 2014.
Citiţi continuarea articolului pe prosport.ro