- Home
- Sport
- BUCUREŞTI, (04.03.2013, 09:41)
- Alexandra Vladescu - Mediafax
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Campania "Why don't you come over?" continuă de astăzi, în Prosport. Cu ce afişe îi aşteaptă românii pe englezii de la Chelsea
Mediafax Group, alături de partenerii săi, continuă campania "Why don’tyou come over?", sub sloganul "ProSport ÎnScrie pentru România!" sau "Let's talk football" în adaptarea în limba engleză, cu ocazia meciului Steaua – Chelsea, care se va desfăşura în 7 martie, pe Arena Naţională.
Urmărește
620 afișări
Campania "Why don't you come over?" continuă de astăzi, în Prosport. Cu ce afişe îi aşteaptă românii pe englezii de la Chelsea
Campania va încerca din nou să viralizeze în comunităţile online române şi britanice o serie de mesaje încărcate de umor - de data aceasta unul cu tentă sportivă.
Campania va avea o componentă de adresare directă concepută tocmai pentru suporterii Chelsea care vin la Bucureşti, precum şi suport editorial în ediţia tipărită a ProSport, pe www.prosport.ro şi www.gandul.info.
Campania va fi declinată pe o secţiune a site-ul whydontyoucomeover.co.uk, dar şi pe prosport.ro, unde o aplicaţie va permite utilizatorilor să-şi creeze propriile afişe în
care să demonstreze cu umor de ce România este o variantă mai atrăgătoare decât UK şi în plan fotbalistic.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Știi cum procedezi duminică, pe 24. Te duci la vot și cauți Trump pe buletin. Cu Nicu și Marcel rămâne cum am stabilit
-
Se circulă în condiţii de iarnă pe străzile din mai multe judeţe. Recomandările poliţiştilor
-
Ciolacu a discutat din nou cu Trump, împreună cu Viktor Orban. Ce spune despre intrarea României în programul Visa Waiver
-
Donald Trusk avertizează că ameninţarea unui război global este „serioasă şi reală”
Seara de miercuri va fi dedicată jurnaliştilor britanici veniţi la meci, aceştia fiind invitaţi la un pool de presă organizat de ProSport într-un restaurant din Centrul Vechi al Capitalei.
Joi, ziua meciului, va aduce o ediţie specială a ProSport, într-un tiraj de 40.000 de exemplare, dedicată celor de pe stadion, având pe prima pagină unul dintre afişele campaniei.
"Noua etapă «ÎnScrii pentru România?» înseamnă să folosim notorietatea deja câştigată în mediile online de campania Gândul/GMP, să reactivăm comunitatea construită în jurul
valorilor ei şi s-o îndemnăm să ducă mai departe o campanie virală cu dublu scop: Imagine pentru România, dar şi Voce în România." spune Lucian Lipovan, redactorul-şef al ProSport.
"Împreună cu prietenii de la Gandul.info şi ProSport am hotărât ca acest meci decisiv între cea mai iubită echipă din România şi una dintre cele mai importante echipe din Premier League e un subiect mult prea important pentru a nu fi explorat. Avem destule motive pentru a fi cu fruntea sus în faţa britanicilor chiar si la fotbal", spune Mihai Gongu, director de creaţie GMP.
"Gândul îşi ia în serios rolul de purtător de cuvânt al românilor care vor ca Europa să râdă împreună cu noi şi nu de noi. Acesta este rolul acestei campanii: să le arătăm englezilor că, orice s-ar intampla pe teren, trebuie să se teamă de confruntarea cu umorul englezesc «Made in Romania»", spune Claudiu Pândaru, directorul editorial al Mediafax Group.
Campania “Why don’t you come over?” semnată de GMP Advertising si Webstyler impreuna cu Gândul.info, s-a răspândit în toată lumea în primele două săptămâni în care a rulat: peste 5.000.000 impresii în presa românească (print, online, radio, TV); (estimare a reach-ului campaniei pe baza audienţei canalelor care au acoperit subiectul), peste 100 de materiale în presa internaţională, peste 1.500.000 impresii pe Facebook, 49.000 impresii pe Twitter, peste 17.000 impresii pe bloguri şi în comentarii, peste 60.000 comentarii în presa românească online.
Campania a avut un mare impact internaţional şi vizibilitate în titluri prestigioase din Marea Britania, SUA, Franţa, Germania, Irlanda, Spania, Ungaria, Belgia, Brazilia, India, Elveţia sau Pakistan. Au scris ori vorbit despre campania "Why don’t you come over?" Financial Times, Associated Press, BBC News, The Huffington Post, Reuters, ZDF, Daily Mirror, The Independent, El Mundo.
Campania "Why don't you come over?" continuă de astăzi, în Prosport.
Citește pe alephnews.ro: Donald Tusk, premierul Poloniei, avertizează că amenințarea unui Al Treilea Război Mondial este „serioasă și reală”
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Intră România în Schengen din ianuarie? Momentul decisiv ar putea fi reprezentat de discuția de la Budapesta
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Cu ce condiție i-ar fi lăsat Adriana Bahmuțeanu pe băieții ei în vila lui Silviu Prigoană: 'Eram DISPUSĂ!'
CANCAN.RO
Cod roșu de viscol și ninsori abundente în România, emis de meteorologii de la Severe Weather Alert
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe