Cotidianul Marca scrie că în comunicatul Arhiepiscopiei se menţionează că fanii echipei şi-au exprimat „ruşinea şi indignarea” faţă de respectiva campanie.
Videoclipurile au fost difuzate, joi, în mass-media şi se pot vedea pe site-ul oficial al clubului Valencia. Într-unul din clipuri, cu o durată de aproximativ jumătate de minut, un fan al echipei se confesează că şi-a pierdut credinţa în Valencia, în rolul unor călugări apărând jucătorii Joaquín Sanchez şi Roberto Soldado. În celălalt, în timpul unei slujbe religioase, un preot îi cere unui băiat de altar să-i aducă o altă cupă decât cea pe care o are în mâini, iar când băiatul merge în altar găseşte trofeul Ligii Campionilor.
Potrivit comunicatului, plângerile au venit de la numeroase categorii de persoane, „profesori, capi de familie, preoţi, credincioşi şi asociaţii religioase”, care îşi exprimă „tristeţea şi indignarea” faţă de această campanie publicitară.
Marca menţionează că gruparea Valencia a dat publicităţii un comunicat, prin care „cere scuze în mod sincer tuturor celor care s-au simţit jigniţi de această campanie de promovare a vânzărilor de abonamente pentru sezonul viitor”.
„Cu campania «Credinţa ta, forţa noastră» nu am avut nicio intenţie de a jigni vreo colectivitate. Unicul obiectiv este ca fanii să primească un mesaj pozitiv de speranţă şi să sprijine necondiţionat echipa de fotbal”, se arată în comunicatul grupării de fotbal.