Alături de Sergiu Itu din nou pe modelul Porsche, Tempestini s-a impus în 5 dintre cele 8 probe speciale ale etapei a opta din Campionatul Naţional de Raliuri Betano. Barbu, care l-a avut copilot pe Bogdan Iancu în Skoda Fabia Rally2, s-a mulţumit cu victoriile de pe Măguri Răcătău (PS1 şi PS3), dar şi în power stage-ul Dealu Botii.
În urma acestei runde, Barbu a ajuns la un total de 274 de puncte, iar Tempestini la 270.8. Lupta finală se va da la Braşov (28-30 octombrie), acolo unde Tempestini este avantajat. La final, se iau în calcul cele mai bune 7 rezultate ale sezonului, iar pilotul de la Napoca Rally Academy are nevoie de o clasare în Top 5 pentru a fi sigur de al şaptelea titlu absolut din carieră. De partea cealaltă, Barbu are nevoie de o victorie pentru a mai putea acumula puncte şi totodată de un pas greşit al adversarului său.
Podiumul open de la Cluj a fost completat de Andrei Gîrtofan şi Doru Vraja (Skoda Fabia Rally2), care au avut o evoluţie constantă cu 4 clasări în Top 3 pe probele speciale din weekend. La primul lor sezon pe un model de ultimă generaţie, aceştia au devenit campioni naţionali în compeţia dedicată exclusiv raliurilor de asfalt. La finalul sezonului de asfalt, Gîrtofan jr şi Vraja sunt urmaţi de Adrian Teslovan şi Vajk Imre-Cseh (Ford Fiesta R5) şi de Mihai Manole/Marc Banca (Skoda Fabia Rally2).
Pe 4 în Raliul Clujului, Norbert Maior şi Francisca Maior (Peugeot 208 R2) şi-au asigurat, matematic, titlul de campioni la 2 Roţi Motrice. De asemenea, Napoca Rally Academy a devenit din nou campioană la echipe.
Recordmen la număr de prezenţe şi podiumuri all time la Raliul Clujului, Bogdan Marişca a abandonat pe PS6 după o ieşire în decor. Marişca a avut probleme şi în prima zi, când a pierdut timp mult şi a ieşit din Top 10. Un alt pilot cu peste 30 de starturi la Cluj, Dan Gîrtofan a abandonat pe PS7 după o problemă tehnică.