Companiile îşi retrag sponsorizările de evenimente

Jumătate dintre companii au planificat reducerea cheltuielilor cu sponsorizarea de evenimente pentru acest an şi încearcă să renunţe la contractele deja încheiate, potrivit unui studiu realizat în Statele Unite de agenţia IEG, aparţinând grupului WPP, informează Brand Republic.

Urmărește
25 afișări
Imaginea articolului Companiile îşi retrag sponsorizările de evenimente

Companiile îşi retrag sponsorizările de evenimente

Studiul a arătat că 51% dintre companii intenţionează să aloce mai puţini bani sponsorizărilor în 2009, faţă de anul trecut, şi că 47% dintre advertiseri vor să renunţe la contractele de sponsorizare din trecut.

Un procent de 36% dintre reprezentanţii companiilor s-au declarat dispuşi să menţină nivelul cheltuielilor alocat sponsorizării de evenimente, la acelaşi nivel ca anul trecut.

Ajustarea bugetelor va afecta, potrivit studiului, şi investiţiile în promovarea parteneriatelor de sponsorizare.

Evenimentele sportive sunt categoria cea mai grav afectată de retragerea sponsorilor, Formula 1 resimţindu-se cel mai puternic. Retragerea sprijinului corporaţiilor a afectat şi fotbalul. Echipele de fotbal îşi pierd una după alta sponsorii iar tricourile sportivilor vor rămâne fără logourile companiilor.

Anul acesta, Royal Bank of Scotland şi-a redus bugetul alocat sponsorizării acestui eveniment la jumătate, de la 216 milioane de euro la 100 milioane, iar ING nu şi-a mai revizuit contractul de sponsorizare, în parteneriat cu Renault.

Deasemenea, companiile americane General Motors şi FedEx au redus masiv din volumele alocate în trecut sponsorizării de evenimente.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici