Copos: Rapid nu este un Rolls Royce, dar e cel puţin un Bentley

Acţionarul majoritar George Copos susţine într-un post publicat, marţi, pe blogul său personal, că echipa Rapid, ţinând cont că ocupă locul doi în clasament, nu este un Rolls Royce, dar cu siguranţă este cel puţin un Bentley.

Urmărește
23 afișări
Imaginea articolului Copos: Rapid nu este un Rolls Royce, dar e cel puţin un Bentley

Copos: Rapid nu este un Rolls Royce, dar e cel puţin un Bentley (Imagine: Bogdan Maran/Mediafax Foto)

"Şi noi avem un brand de lux: se cheamă Rapid. În prezent, ţinând seama de poziţia secundă pe care o avem în clasament, putem spune că, dacă, în clipa de faţă, nu suntem un Rolls Royce, suntem, cu siguranţă, cel puţin un Bentley. Problema este aceea de a evita să fim puşi în faţa problemelor care i-au zguduit pe cei de la Bentley, aceea de a nu-şi putea acoperi cheltuielile. Cu ochii celui care este, în acelaşi timp, înăuntrul fenomenului, ca investitor în corporaţia care se cheamă Rapid, dar şi în afara lui, căci activitatea executivă nu îmi revine mie, sper din toată inima că societatea va avea capacitatea să producă performanţă asigurându-şi totodată echilibrul financiar, în condiţiile unui buget stabilit. În acest sens trebuie interpretată afirmaţia mea «Banii - după meciul cu Steaua»", a scris Copos pe blogul său personal

Oficialul rapidist a făcut o trecere în revistă a brandurilor celebre ale lumii care au avut probleme de-a lungul timpului, încercând astfel să explice situaţia financiară dificilă cu care se confruntă acum gruparea giuleşteană. "Am auzit cu toţii despre unele produse de excepţională calitate. Spre exemplu Rolls Royce, sau Bentley, sau Chrysler, sau Barings Bank, sau Sony combinat cu Columbia Pictures, sau ziarul francez Le Monde, sau Hummer - versiunea civilă, sau Cristian Lacroix, sau Cacharel, sau Gianfranco Ferre, sau Pan American, sau United Airlines sau US Airways, sau Lehman Brothers, sau Merrill Lynch, şi lista poate continua. Ce uneşte toate aceste nume celebre ? E simplu. Faptul că, dincolo de calitatea excepţională a produselor sau serviciilor pe care le oferă - sau, după caz, le ofereau - ele nu au fost în stare să îşi asigure echilibrul financiar intern".

"Datorită acestui fapt, toate au avut probleme majore. Unele, ghinioniste, au dispărut de pe piaţă, cum este cazul companiei aviatice Pan American sau a automobilului de oraş Hummer. Altele au fost plasate sub protecţia legii falimentului, cum este cazul lui United Airlines sau US Airways. Altele au fost preluate de companii cu profil similar, dar mai echilibrate financiar, cum e cazul lui Rolls Royce, Bentley, Chrysler ori Merrill Lynch. Marea problemă a brandurilor de mai sus a fost aceea că nu au reuşit să îşi asigure un echilibru financiar corect al afacerilor pe care le derulau. Au avut costuri prea mari, credite prea multe, eficienţă prea mică. În final, au avut probleme. Unele au găsit soluţii, altele nu. Viaţa în mediul corporatist e frumoasă, dar nu întotdeauna uşoară", mai spus acţionarul majoritar pe blogul său.

FC Rapid se confruntă în ultima perioadă cu probleme financiare, clubul având restanţe la plata salariilor jucătorilor pe ultimele două luni şi datorii la chiriile apartamentelor în care sunt cazaţi la Bucureşti fotbaliştii străini. La finalul meciului Sportul Studenţesc - Rapid, scor 0-2, jucătorii rapidişti au scandat "Să vină banii" în momentul în care George Copos a trecut prin dreptul vestiarului. Acţionarul majoritar a replicat, spunând că restanţele salariale vor fi achitate după partida Rapid - Steaua, programată în 6 noiembrie.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici