Cum arată trofeul pe care şi-l dispută Farul şi FCSB

  • • Liga Profesionistă de Fotbal, Superbet şi eAD au prezentat astăzi noul trofeu al SuperLiga, produs în parteneriat cu Monetăria Statului.
  • • Cu o greutate de 5,2 kilograme, trofeul va fi folosit cel puţin 5 sezoane ale competiţiei.
  • • Trofeul poate fi acordat în acest weekend, dacă Farul câştigă derby-ul cu FCSB, sau weekendul viitor, în cazul în care constănţenii nu reuşesc să câştige meciul de la Ovidiu.
Urmărește
238 afișări
Imaginea articolului Cum arată trofeul pe care şi-l dispută Farul şi FCSB

Trofeul campionilor FOTO: superbet.ro

Cel mai disputat trofeu SuperLiga din ultimul deceniu a fost prezentat astăzi de Liga Profesionistă de Fotbal, eAD şi partenerul principal, Superbet, în cadrul unui eveniment găzduit de Muzeul Fotbalului Bucureşti. Cu o înălţime de 58,3 centimetri şi o greutate de 5,2 kilograme, noul trofeu este realizat dintr-un aliaj de metale specific monetare şi placat cu argint.

Trofeul va fi acordat campioanei SuperLiga 2022/23, una dintre cele mai disputate ediţii ale campionatului naţional de fotbal. Farul Constanţa sau FCSB va ridica trofeul, la capătul unei lupte pentru titlu în care a fost implicată până în a doua parte a play-off-ului şi CFR Cluj.

Oricare dintre cele două echipe va ridica trofeul va fi campioana unui sezon special. Cu două etape înainte de finalul campionatului, SuperLiga 2022/23 a adus o serie de cifre-record în istoria recentă a competiţiei:

• O medie de 10,852 de fani în tribune în play-off*, cea mai mare medie de când a fost introdus actualul format, după ce meciurile de sezon regulat au beneficiat de o asistenţă medie pe stadion fără precedent în ultimul deceniu.

• 42,439 de fani au fost în tribune la meciul FCSB – CFR Cluj, cea mai mare prezenţă la un meci de SuperLiga din ultimii 7 ani

* După primele 7 etape de play-off.

“Sperăm ca sezonul 2022/23 al SuperLiga să reprezinte un punct de cotitură pentru campionatul naţional de fotbal, iar acest trofeu să fie pe măsura momentului. Cu un număr tot mai mare de spectatori în tribune, SuperLiga revine pe un trend ascendent şi îşi arată potenţialul de creştere”, explică Justin Ştefan, Secretar General, Liga Profesionistă de Fotbal.

Pentru prima oară în istoria competiţiei, SuperLiga a beneficiat şi de o campanie naţională de promovare 360°, cu execuţii pe TV, outdoor şi în mediul digital, realizată de Superbet, eAD şi Liga Profesionistă de Fotbal. Un impact notabil a fost creşterea spectaculoasă a canalelor digitale şi de social media ale SuperLiga.

Placat cu argint şi gravat manual, trofeul va avea inscripţionat numele câştigătoarei actualului sezon.

“Suntem onoraţi că Monetăria Statului a primit responsabilitatea realizării acestui proiect de importanţă majoră pentru fotbalul românesc. Pentru concretizarea acestui proiect, au contribuit opt meşteri cizelori şi gravori din cadrul atelierelor Monetăriei Statului, în cele peste 120 de ore efectuate, pentru a modela metalul în scopul obţinerii trofeului SuperLiga.”, a detaliat Florian Popescu, Şef Serviciu Marketing, Monetăria Statului.

Trofeul va fi expus pentru trei zile în Muzeul Fotbalului Bucureşti (str. Gabroveni, nr. 24), urmând să plece duminică spre Constanţa. În cazul unei victorii a Farului, trofeul va fi acordat chiar la Ovidiu echipei lui Gheorghe Hagi. În cazul în care partida se termină la egalitate sau FCSB învinge, trofeul va fi acordat în ultima etapă, fie la Cluj, unde Farul joacă la CFR, fie la Bucureşti, unde FCSB primeşte vizita Rapidului.
 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici