Echipamentul de deplasare s-a vândut „aproape la fel de bine” ca tricoul alb tradiţional al Germaniei, a declarat pentru AFP purtătorul de cuvânt al Adidas, Stefan Pursche.
De obicei, patru din cinci tricouri vândute ar fi echipamentul de casă, dar tricourile roz au echilibrat raportul şi au avut un succes „excepţional”, a declarat Pursche.
Cererea uriaşă a făcut din acesta „cel mai bine vândut echipament de deplasare al Germaniei din istorie”, a adăugat Pursche.
În ciuda scepticismului iniţial cu privire la paleta îndrăzneaţă a tricoului de deplasare – şi a unor comentarii homofobe sau sexiste cu privire la alegerea culorilor – echipamentul a fost bine primit de fani.
Cu toate acestea, tricoul roz va fi unul dintre ultimele tricouri produse de Adidas pentru echipa naţională, după aproape opt decenii de colaborare. Rivalul american Nike a obţinut contractul pentru echiparea echipei naţionale germane începând din 2027.
Echipa lui Julian Nagelsmann a terminat pe primul loc în faza grupelor duminică, cu o remiză 1-1 cu Elveţia.