Prima pagină » Sport » FC Barcelona a dat lovitura. A semnat un contract de sponsorizare în valoare de 280 de milioane de euro

FC Barcelona a dat lovitura. A semnat un contract de sponsorizare în valoare de 280 de milioane de euro

FC Barcelona este pe cale să anunţe un acord de sponsorizare a tricoului şi a stadionului cu Spotify, a anunţat luni postul de radio catalan Rac1.
FC Barcelona a dat lovitura. A semnat un contract de sponsorizare în valoare de 280 de milioane de euro
Iulian Moşneagu
08 feb. 2022, 01:41, Sport

Echipa din La Liga a încheiat un acord pe trei ani cu platforma de muzică în valoare de 280 de milioane de euro, potrivit reportajului Rac1, citat de Reuters.

În cadrul acordului, echipa masculină şi cea feminină a Barcei vor purta logo-ul Spotify pe tricouri, în timp ce compania va fi primul brand care va sponsoriza stadionul Camp Nou al clubului, un anunţ oficial fiind aşteptat marţi, a adăugat raportul.

Retailerul japonez Rakuten sponsorizează echipa masculină din 2017, în timp ce producătorul Stanley Black & Decker a devenit sponsorul oficial al tricoului echipei feminine în 2018.