„Pentru a arăta buna sa credinţă şi faptul că actele sale sunt complet corecte, Ferrari a decis să asigure că versiunea abreviată (a numelui monopostului) va fi înlocuită cu versiunea integrală, aceea de Ferrari F-150e Italia. Numele F150 nu a fost şi nu va fi niciodată folosit pentru un produs disponibil pentru cumpărare. Cu siguranţă nu va exista o producţie în serie de monoposturi”, a anunţat echipa italiană într-un comunicat, în care precizează că a avut dificultăţi în a înţelege punctul de vedere al Ford.
Numele monoposturilor reprezintă „nomenclatura unui proiect de cursă şi sunt legate de o ordine cronologică ce are o bază tehnică sau, în cazuri excepţionale, de evenimente speciale”, numele maşinii F150 fiind dedicat celei de-a 150-a aniversări a unificării Italiei, a explicat Ferrari.
Ford a dat în judecată Ferrari pentru încălcarea unei mărci înregistrate după ce compania italiană a denumit noul monopost de Formula 1 „F150”. Logo-ul F150 al Ferrari este similar cu cel folosit de Ford pentru camioneta F-150, cel mai bine vândut autovehicul din Statele Unite, potrivit unei plângeri depuse de grupul american către o instanţă federală.
Ford cere instanţei să interzică Ferrari utilizarea mărcii. Grupul american cere de asemenea daune, suma totală fiind nespecificată.