FC Barcelona a dat lovitura. A semnat un contract de sponsorizare în valoare de 280 de milioane de euro

FC Barcelona este pe cale să anunţe un acord de sponsorizare a tricoului şi a stadionului cu Spotify, a anunţat luni postul de radio catalan Rac1.

Urmărește
1030 afișări
Imaginea articolului FC Barcelona a dat lovitura. A semnat un contract de sponsorizare în valoare de 280 de milioane de euro

Echipa din La Liga a încheiat un acord pe trei ani cu platforma de muzică în valoare de 280 de milioane de euro, potrivit reportajului Rac1, citat de Reuters.

În cadrul acordului, echipa masculină şi cea feminină a Barcei vor purta logo-ul Spotify pe tricouri, în timp ce compania va fi primul brand care va sponsoriza stadionul Camp Nou al clubului, un anunţ oficial fiind aşteptat marţi, a adăugat raportul.

Retailerul japonez Rakuten sponsorizează echipa masculină din 2017, în timp ce producătorul Stanley Black & Decker a devenit sponsorul oficial al tricoului echipei feminine în 2018.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici